پاورپوینت معماری موزه ب ام و مونیخ

پاورپوینت معماری موزه ب ام و مونیخ

دسته بندی:

قیمت: 31900 تومان

تعداد نمایش: 93 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه ب ام و مونیخ

پاورپوینت معماری موزه ب ام و مونیخ  ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

موزه ب‌ام‌و یا موزه بی‌ام‌دبلیو (به آلمانی: BMW Museum) یک موزه خودرو از پیشینهٔ ب‌ام‌و است که نزدیک المپیاپارک در مونیخ قرار دارد. این موزه در ۱۹۷۳ اندکی پس از بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۲ گشایش یافت و از ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ دچار بازسازی و دگرگونی شد تا اینکه در ۲۱ ژوئن ۲۰۰۸ بازگشایی شد.

در موزهٔ ب‌ام‌و می‌توان پیشرفت فناوری این کمپانی را در گذر زمان دید. در این موزه انواع توربین، موتور خودرو، خودرو، موتورسیکلت و هواپیما به نمایش درآمده است. همچنین طراحی مفهومی و طرح‌هایی که برای ۲۰ سال آینده در نظر گرفته شده‌است نیز اینجا به نمایش درآمده است.

 

معماری موزه ب‌ام‌و 

سازهٔ این موزه به کاسهٔ نقره ای یا پاتیل سفید مشهور است. سازه نقره ای رنگ است و معماری آینده نگرانه دارد. طراح این موزه، استاد وینی، کارل شوآنزر بود. دایرهٔ نامنظم کف، قطر ۲۰ متر و دایرهٔ بام قطر ۴۰ متری دارد. هندسهٔ داخلی سازه به صورت مارپیچ است و در زیرزمین آن جایی برای نگهداری لباس است.

 

معمار موزه ب‌ام‌و 

معمار این موزه، کارل شوآنزر در هنگام طراحی آن تلاش کرد تا شکل بیرونی موزه یادآور شکل تایر در ماشین‌های مسابقه باشد به همراه یک پارکینگ طبقاتی که شکل آن یادآور سرسیلندر بود.

 

گروه BMW

گروه BMW یکی از پیشتازان عرصه خودرو و موتورسیکلت در جهان است که در ضلع شمالی موزه قرار دارد و با نام مخروط دوگانه نیز شناخته می‌شود. موضوعاتی از قبیل آینده وسایل نقلیه در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

 

فهرست

معماری موزه ب ام و

مشخصات موزه ب ام

نمایشگاه های دائمی BMW

 

عنوان: پاورپوینت معماری موزه ب ام و مونیخ

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موزه ب ام و

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید