پاورپوینت معماری موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ 

پاورپوینت معماری موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ 

دسته بندی:

قیمت: 33900 تومان

تعداد نمایش: 63 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ

پاورپوینت معماری موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

روسیه دیدنی های بسیاری دارد اما یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این کشور موزه ارمیتاژ است. این موزه از جالب ترین و اسرار آمیزترین موزه های کشور روسیه و شهر سن پترزبورگ محسوب می‌شود که برای توصیف کامل آن باید یک کتاب نوشت.

در ابتدای خیابان نوفسکی پراسپکت تاریخی ترین خیابان شهر سنت پترزبورگ که ارزشمندترین آثار شهری سنت پترزبورگ در آن واقع شده است دو بنای مشهور خود نمایی می کنند یکی کاخ زیبای ارمیتاژ و میدان قصر است که محل حکومت خاندان رومانوف ها بود و دیگری بنای ادمیرالیتی که ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش تزاری بود که اکنون موزه علوم دریایی است و ارمیتاژ بعد از انقلاب اکتبر تبدیل به بزرگترین گنجینه تاریخ و تمدن بشر شد.

 

موزه ارمیتاژ دومین موزه بزرگ جهان

موزه ارمیتاژ Hermitage Museum که در زبان فارسی به آرمیتاژ و یا هرمیتاژ مشهور شده جزو 5 موزه برتر جهان است. این مجموعه کم نظیر درواقع نمایشی از دوره های مختلف تاریخی و امپراتوری سزار های روس بر این سرزمین پهناور را روایت می کند.

موزه ارمتیاژ به عنوان بزرگ ترین گالری هنری جهان نیز شناخته می شود که بیش از 3 میلیون اثر هنری در آن نگهداری می شود. موزه ارمتیاژ در شهر سن پترزبورگ قرار دارد اما جالب است بدانید این موزه شعبه های رسمی در شهر های کازان روسیه، آمستردام هلند، ونیز ایتالیا و ویبورگ روسیه دارد.

 

معنی لغت ارمیتاژ

لغت ارمیتاژ که ریشه­ ی فرانسوی دارد به معنای مکان خلوت می­باشد. این موزه بزرگ­ترین موزه­ ی جهان است که افتخار ملی روسیه به شمار می­رود و نشانه­ی هنر معماری و فرهنگ روسیه می­باشد. موزه ارمیتاژ دارای مجموعه­ای از آثار هنری تراز اول دنیا و همچنین کاخ های زیبا و اتاق های مجلل می­باشد که در زمان های مختلف توسط معماران معروف دنیا طراحی شده است.

 

سبک معماری موزه هرمیتاژ روسیه چیست؟

موزه ارمیتاژ از سبک های مختلف معماری کمک گرفته است اما بارزترین سبک معماری در بناها و ساختمان های موزه هرمیتاژ از سبک باروک الهام گرفته شده‌اند.

سبک باروک یک روش معمار اروپایی است که هدف اصلی آن تعبیه فضایی کلی در مرکز و منظم کردن فضاهای فرعی و نمای ورودی یک بنا است. در این سبک از پیکر تراشی و کلیه اثاثیه استفاده می شود تا نظمی بصری ایجاد شود. مهد پیدایش سبک باروک کشور ایتالیا بود.

 

فهرست

مقدمه

موزه ارمیتاژ دومین موزه بزرگ جهان

معنی لغت ارمیتاژ

الیزابت و موزه ارمیتاژ روسیه

کاترین کبیر یا کاترین دوم

چرا کنج عزلت؟

سبک معماری موزه هرمیتاژ روسیه چیست؟

ساختمان مختلف موزه ارمتیاژ سن پترزبورگ روسیه

مشخصات اصلی موزه ارمتیاژ سن پترزبورگ

آثار هنری ارمتیاژ و اشیا باستانی

مهمترین بخش های طبقه اول موزه ارمیتاژ

مهمترین بخش های طبقه دوم موزه ارمیتاژ

مهمترین بخش های طبقه سوم موزه ارمیتاژ

مجموعه دوره اسلامی موزه ارمتیاژ

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید