پاورپوینت معماری مرکز پمپیدو-متز

پاورپوینت معماری مرکز پمپیدو-متز

دسته بندی:

قیمت: 30900 تومان

تعداد نمایش: 109 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری مرکز پمپیدو متز 

پاورپوینت معماری مرکز پمپیدو-متز ppt در 43 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مرکز پمپیدو-متز 

اولین فکری که در زمان شروع این طرح آغاز شد، دو پدیده جدید در مورد موزه‌های هنری در سرتاسر دنیا بود. اولین گرایش، که به طور گسترده به عنوان اثر بیلبائو شناخته می‌شود، از موزه گوگنهایم در بیلبائو، اسپانیا، طراحی شده است که توسط فرانک گری طراحی و در سال 1998 به پایان رسید.

 این استراتژی ایجاد معماری مجسمه سازی در یک شهر بین المللی ناشناخته بود.. این استراتژی ایجاد معماری مجسمه سازی در یک شهر ناشناخته بین‌المللی برای جلب گردشگری و در نهایت موفقیت بود. اما این نظر وجود دارد که این نوع معماری قابلیت خود را با بی‌توجهی به نگرانی‌های هنرمندان و کارکنان، ایجاد یک بنای یادبود شخصی که منجر به شرایط بد برای نمایش و دیدن هنر می‌شود، از بین می‌برد.

 

هدف اصلی

 این ضمیمه این مرکز نشان دادن آثار بیشتری به مردم بود (تنها در حدود ۲۰ درصد کل مجموعه در پاریس به نمایش گذاشته می‌شود) و قادر به نمایش آثار بسیار بزرگی است که نمی‌توان آن‌ها را در موزه پاریس به دلیل ارتفاع ۵.۵ متر سقف نشان داد. برای تطبیق این الزام، ۱۸ متر به عنوان بلندترین ارتفاع سقف زیر گالری گراند نف حفظ شد.

این مکان محل تقاطع اصلی در جنوب این ایستگاه است و از مرکز شهری شهر به شمال جدا شده است. برای ایجاد تداوم زمینه‌ای با شهر، پنجره‌های بزرگ تصویر در انتهای این سه لوله گالری به آثار تاریخی شهر نمایش داده می‌شود. از طریق این طراحی، ساختمان و شهر به یک شکل تبدیل می‌شوند. پنجره عکس گالری فوقانی ۳ چارچوب را بر روی کلیسای جامع، نماد متز و گالری تیوب دو بر روی ایستگاه مرکزی فریم می‌کند. به خاطر نزدیکی متز به مرز آلمان و جنگ‌های متعدد گذشته، این شهر چندین بار بین فرانسه و آلمان تغییر کرده است. در نتیجه این ایستگاه بخش مهمی از تاریخ شهر است، یک بنای یادبود در سبک نئو رومی در طول زمانی که متز تحت اشغال آلمان بود.

 

فهرست

مرکز پمپیدو-متز(Centre Pompidou-Metz)

هدف اصلی

 

عنوان: پاورپوینت معماری مرکز پمپیدو-متز

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 43 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری مرکز پمپیدو-متز 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید