پاورپوینت معماری قلعه پیتر و پل سنت پترزبورگ

پاورپوینت معماری قلعه پیتر و پل سنت پترزبورگ

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 104 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری قلعه پیتر و پل سنت پترزبورگ

پاورپوینت معماری قلعه پیتر و پل سنت پترزبورگ ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

قلعه پیتر و پل سنت پترزبورگ

جزیره کوچک زایاچی در دهانه رود نوا و قلب سنت پترزبورگ قرار دارد و شالوده و اولین بنای شهر یعنی قلعه پیتر و پل بر روی آن ساخته شد. وجود تعداد زیادی آثار تاریخی در این جزیره باعث شده که به موزه ی شهر معروف شود و گردشگران زیادی در بازدید از آن از  بناها، موزه ها و نمایشگاه ها دیدن کنند. قلعه سنت و پل و همه ی بناهایی که در حصار دیوارهای قلعه هستند از جاذبه های منحصربفرد و هویت شهر سنت پترزبورگ به شمار می روند.

قلعه پیتر و پل در ۱۶ می ۱۷۰۳ به دستور پتر کبیر ساخته شد و اولین بنای معماری این شهر است. در ابتدا هدف از ساخت این قلعه دیده بانی از رودخانه ی نوا و دسترسی به دریای بالتیک بود برای همین هم هست که این قلعه در جزیره زایاچی بنا شد. قلعه طوری در کنار رودخانه قرار گرفته که همه ی کشتی هایی که از مسیرهای آبی خودشان را به روسیه می رسانند از گذرگاه قلعه می گذشتند و به دقت بازرسی می شدند.

 

 

محراب اصلی

این کلیسا بر روی یک تپه کوچک در نزدیکی رودخانه نریس و جاده اصلی سابق به Nemenčinė واقع شده است. این بخشی از یک مجموعه صومعه است که تقریباً 1.5 هکتار (3.7 هکتار) را اشغال می کند. حیاط کلیسا توسط یک دیوار آجری ضخیم 4–5 متری (13–16 فوت) احاطه شده است که دارای چهار کلیسای کوچک هشت ضلعی است. حیاط کلیسا قبلاً یک قبرستان کوچک داشت ، اما در قرن نوزدهم تخریب شد. این کلیسا یک کلیسای کلیسایی مربوط به قرن هفدهم است که دارای نقشه ضربدری و یک گنبد با یک فانوس است که نور بیشتری را به رنگ سفید خود فراهم می کند .

 

 

جاذبه های قلعه پیتر و پل

با اینکه قلعه پیتر و پل از معروف ترین جاذبه های سنت پترزبورگ نیست اما گردشگران معمولا در سفر به این شهر بازدید از آن را از دست نمی دهند چون تاریخ شهر در این قلعه پنهان شده است. این قلعه جایی است که امپراتورهای زیادی در آن زندگی کردند، به خاک سپرده شدند و کسانی مثل ماکسیم گورکی در آن زندانی شدند. این قلعه را به صورت شش ضلعی ساختند تا قابلیت دفاعی بالایی داشته باشد و اتفاقا در تعدادی از جنگ های روسیه هم نقش زیادی ایفا کرده است.

 

 

فهرست

قلعه پیتر و پل سنت پترزبورگ

تاریخچه

معماری

نمای خارجی

محراب اصلی

داخلی: دکور و شبستان مرکزی

داخلی: نمازخانه ها و محراب های جانبی

داخلی: محراب اصلی

داخلی: گنبد و سقف

جاذبه های قلعه پیتر و پل

درباره قلعه پیتر و پل در سنت پترزبورگ

اطلاعات در مورد قلعه پیتر و پل سنت پترزبورگ

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری قلعه پیتر و پل سنت پترزبورگ

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید