پاورپوینت معماری بیمارستان مسیح دانشور

پاورپوینت معماری بیمارستان مسیح دانشور

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 165 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری بیمارستان مسیح دانشور

پاورپوینت معماری بیمارستان مسیح دانشور ppt در 42 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مسیح دانشوری کیست

مسیح دانشوری اولین پزشک متخصص ریه ایران بود.که در نیشابور در سال۱۳۵۴،به دنیا آمد.پدر وی سیدعلی دانشوری، ملقب به( حافظ الصحه مجدالحکما ) که در زمان خودش طبیب بسیار کاردان و ماهری بود نام داشت.در سال ۱۳۰۲ پدر مسیح‌دانشوری اصرار داشت که وی در رشته طب در فرنگ تحصیل کند.اورابه فرانسه فرستاد تا در رشته بیماریهای ریوی تحصیل کند.در سال ۱۳۴۷ دکتر مسیح دانشوری در سن ۶۹ سالگی درگذشت.و هنوز هم بیماران ریوی و تنفسی راهی بیمارستان مسیح‌دانشوری می‌شوند،اما شاید کمتر کسی باشد که با دیدن کاخ مظفری از تاریخچه آن اطلاعاتی داشته باشد.بنای اولیه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در سال ۱۲۷۳جهت مداوای بیماری ریوی مظفرالدین شاه قاجار به توصیه پزشک معالج و احداث شد.

 

 

تاریخچه کاخ مظفری

مسیح دانشوری به معالجه و درمان بیماران مبتلا سل مشغول بود.او همچنین موفق شد تا متخصصان جراح ریه از جمله دکتر صادق قاضی را از خارج از کشور به این بیمارستان دعوت کند.سرانجام توانست این جا را به یک بیمارستان در آسایشگاه مطابق با استانداردهای زمان برای بیماران مبتلا به سل،که درمان های متداول در آن صورت گیرد.بخش های مربوط به بیماران مبتلا به سل توسط مهندسان آلمانی ساخته شد .

این مرکز اکنون با داشتن دو پژوهشگاه بیماران سل و بیماریهای ریوی وشش مرکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه های کشور به عنوان مرکز همکاریهای آموزشی منطقه مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی فعالیت می‌کند.سالها بعد در سال ۱۳۷۱ علی اکبر ولایتی با همراهی چند تن از استادان پزشکیاری ،مرکز تحقیقات سل و بیماریهای ریوی را در محوطه فیزیکی این مرکز پزشکی دایر کردند.

در سال ۱۳۷۷ با ادغام این مرکز با بیمارستان مسیح دانشوری ،مرکز آموزشی پژوهشی درمانی سل و بیماریهای ریوی دکتر مسیح دانشوری بنا شد.دکتر مسیح دانشوری در سال ۱۳۴۷ در تهران درگذشت.

 

 

فهرست

مسیح دانشوری کیست

تاریخچه کاخ مظفری

شناخته شدن بیمارستان مسیح دانشوری

گوشتی که در محله دارآباد دیرتر فاسد شد

کاخی که یک ساله ساخته شد!

معماری داخلی کاخ مظفری تهران یا همان بیمارستان دانشوری

دکوراسیون داخلی کاخ

آینه کاری چشم نواز کاخ

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری بیمارستان مسیح دانشور

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 42 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری بیمارستان مسیح دانشور

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید