پاورپوینت معماری برج ساعت لندن

پاورپوینت معماری برج ساعت لندن

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 236 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری برج ساعت لندن

پاورپوینت معماری برج ساعت لندن ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

تاریخچه ساخت برج ساعت لندن

انگلستان کشوری تاریخی با جاذبه های گردشگری فراوان است. برج لندن، استون هنج، حمام های شهر باث از جمله این جاذبه ها می باشند.

هر شهری در جهان نمادی دارد که در بین دیگر کشورها شناخته شده است، می توان به جرات گفت نماد شهر لندن، برج ساعت بیگ بن (Big Ben) است. در واقع بیگ بن نامی است که بر روی ناقوس بزرگ ۱۳ تنی این برج ساعت گذاشته شده است، این زنگ در هر ساعت به صدا در می آید و زمان را اعلام می کند.

در خود بریتانیا این ساعت را به نام برج سنت استفان کاخ وست‌مینستر می شناسند. در سال ۲۰۱۲ به افتخار شصتمین سالگرد تاجگذاری ملکه الیزابت دوم برج ساعت بیگ بن به برج الیزابت تغییر نام داده شد.

برج ساعت لندن که به بیگ بن مشهور است یکی از معروفترین آثار تاریخی انگلستان می باشد. اما باید بین برج ساعت لندن که به الیزابت نیز معروف است و ساعت بیگ بن تفاوت قائل شوید.

بیگ بن نام ساعت و ناقوس بزرگی است که بالای برجی با نام برج الیزابت قرار دارد.

 

 

معماری و ساخت برج بیگ بن

در 28 سپتامبر 1843 میلادی، کارهای ابتدایی برای شروع ساخت بیگ بن آغاز شد. در آن زمان، پِی برج، حدودا 3 متر بود. نکته بسیار جالبی در رابطه با این سازه وجود دارد که هر کسی را متعجب می کند؛ ساختمان برج را از داخل به بیرون ساختند به این معنا که برای تکمیل آن، همه کارگران، داخل بنا کار می کردند و برای نما هم از داربست استفاده نکردند تا ظاهرِ بنای در حال ساخت، زشت نباشد.

 

 

مرمت بیگ بن لندن و برج الیزابت

در آگوست سال ۲۰۱۷، مرمت بیگ بن و برج الیزابت شروع شده است و ظاهرا ۳ سال تکمیل شدن آن طول می کشد. در طول این زمان، برج، داربست هایی خواهد داشت و مکانیسم ساعت قرار است تا چندین ماه متوقف شود و فقط در بعضی رویدادهای خاص مانند جشن سال نو زنگ آن به صدا خواهد درآمد.

 

 

فهرست

تاریخچه ساخت برج ساعت لندن

تاریخچه ساعت بیگ بن

معماری و ساخت برج بیگ بن

معماری و ساخت ساعت های برج

بیگ بن در یک روز برفی

ارتفاع بیگ بن در لندن چقدر است؟

بیگ بن کجاست؟

علت نام گذاری بیگ بن

اصلا چرا بیگ بن؟

ویژگی های ظاهری برج بیگ بن

چرا اصلا به بیگ بن، بیگ بن می گویند؟

داخل بیگ بن چگونه است و چطور باید از آن دیدن کرد؟

مرمت بیگ بن لندن و برج الیزابت

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری برج ساعت لندن

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 54 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید