پاورپوینت معماری برج ایفل

پاورپوینت معماری برج ایفل

دسته بندی:

قیمت: 14900 تومان

تعداد نمایش: 202 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 28 دسامبر 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری برج ایفل

پاورپوینت معماری برج ایفل ppt در 48 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

همه ما بعد از شنیدن نام شهر پاریس تصویر برج ایفل در ذهنمان نقش می بندد، به همین دلیل است که امروزه این برج به نماد شهر پاریس و چه بسا کشور فرانسه تبدیل شود. ساخت بنای این سازه در نهایت ظرافت، دقت و زیبایی انجام گرفته و باعث به دست آوردن این حجم از محبوبیت بین جهانیان شده است به طوری که حتی کسانی که این برج را از نزدیک ندیده اند، کاملا با شکل و شمایل ظاهری آن آشناییت دارند. برج ایفل با ارتفاعی در حدود 300 متر، بلندترین سازه شهر پاریس و چهارمین سازه مرتفع کشور فرانسه است. البته لازم به ذکر است که ارتفاع این سازه با احتساب آنتن تلویزیونی که در بلندترین نقطه آن نصب شده، حدود 324 متر برآورد می شود و عرض آن را نیز 128 متر اعلام کرده اند.

 

 

معماری برج ایفل

حالا که با نحوه ساخت برج آشنا شدید بهتر است کمی راجع به ظاهر و معماری کلی برج صحبت کنیم، چیزی که شاید بسیاری از افراد و بازدید کنندگان بر سر آن اختلاف نظر دارند. خب همان طور که در تصاویر مختلف و ژورنالی برج مشاهده می کنید، برج ایفل از معماری بسیار زیبا، ظریف و فریبنده ای برخوردار است و نمای کلی آن از دور به گونه ای است که به راحتی باعث جلب توجه بیننده شده و او را برای دیدن این شاهکار از نزدیک ترغیب می کند،

 

 

طراح برج ایفل

احتمالا تا به حال این سوال در ذهنتان نقش بسته که چه کسی خالق چنین شاهکار بی نظیری است؟ برج ایفل را یک مهندس عمران و سازه به نام الکساندر گوستاو ایفل (Alexandre Gustave Eiffel) طراحی کرده است و نام برج را نیز برای گرامیداشت از سازنده آن ایفل نهاندند. او معماری ماهر، کار درست و زبده بوده و تخصص آن در زمینه طراحی سازه های فلزی بوده است. گوستاو ایفل در تاریخ پانزدهم دسامبر سال 1832 میلادی در شهر دیژون فرانسه به دنیا آمد.

 

 

 ارتفاع برج ایفل

اگر بخواهیم به طور ملموس تر ارتفاع این سازه را برای کاربران عزیز شرح دهیم، باید بگوییم که ارتفاع برج ایفل به اندازه یک آسمان خراش حدودا 81 طبقه است. همان طور که پیشتر اشاره کردیم، برج ایفل یک سازه غول پیکر از جنس آهن و فلز است، به همین علت وزن بسیار سنگین و در حدود 7200 تن دارا می باشد. خوب است بدانید در ساخت این برج مرتفع از حدود 38000 تن آهن و قلعات فلزی به کار رفته است.

 

 

فهرست

مقدمه

تاریخچه برج ایفل

معماری برج ایفل

نمای پاریس از بالای برج ایفل

ایفل، نماد مدرنیته پاریس

آسانسور های برج ایفل

پایان پله نوردی در برج ایفل و ساخت آسانسورها

طراح برج ایفل

کفش های ایفل

قسمت های مختلف برج ایفل

محوطه برج ایفل

طبقه اول برج ایفل

طبقه دوم برج ایفل

طبقه سوم برج ایفل

رستوران تور ایفل 58 (58 Tour Eiffel)

رستوران ژول ورن (Le Jules Verne)

ارتفاع برج ایفل

هیجان در طبقه شیشه ای برج ایفل

امکانات برج ایفل

معماری و نحوه ساخت برج ایفل

1700 طرح کوچک برای ساخت برج ایفل

حقایق جالب در مورد برج ایفل

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری برج ایفل

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 54 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید