پاورپوینت معماری برج ابراج البیت

پاورپوینت معماری برج ابراج البیت

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 275 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری برج ابراج البیت

پاورپوینت معماری برج ابراج البیت ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

تاریخچه

در سال ۲۰۰۴، مقامات وهابی عربستان سعودی به بهانه ازدحام حجاج در ناحیه عرفات و تلفات جانی ناشی از آن، و همچنینی به این بهانه که حجاج بعضا از این سو به آن سو سنگ می پرانند که موجب مجروحیت حجاج در سوی دیگر دایره دور «نماد شیطان» در مراسم رمی جمرات می شود، نمادهای سه گانه شیطان را که در واقع سازه هایی به نام «ابلیسک» بود، برداشتند و به جای آن دیوارهای ۲۵ متری بی‌معنا و نامفهومی گذاشتند تا حجاج بیت الله حرام به دیوار سنگ بزنند!

 

 

جغد نماد چیست؟

این مجسمه بزرگ درشهر مونته ریوی کالیفرنیا، در مکانی موسوم به «درختزار بوهمی» (Bohemian Grove) واقع شده است. این مکان هر سال (در میانه‌ی ماه ژوئیه) محل گردهمایی شخصیت‌های بانفوذ و تعیین کننده هنر، موسیقی، فرهنگ، سیاست و اقتصاد در آمریکاست که در مراسمی مخفی آیینی شیطانی به نام «cremation of care» شرکت می کنند. آن‌ها برای ابراز سرسپردگی به اهریمنی که این بت سنگی جغدوار نماد آن است، این مراسم آیینی را پیش روی بت سنگی بزرگ (در نقطه ای که به «آشیانه جغد» معروف است) انجام می دهند که یکی از بخش‌های این مناسک شیطانی، سوزاندن یک «قربانی انسانی» است.

 

 

معماری

ویژه معمارنت- ابراج البیت (Abraj al-Bait) دومین برج بلند جهان که به نوعی ساخت و تکمیل آن، زنگ شروع توسعه و تحول سیری‌ناپذیر شهرسازی در عربستان است. صفحه‌ای گرد بر فراز آسمان که نور سبز اسرارآمیزی بر جنگل  انبوه مناره‌ها و کرین‌ها می‌اندازد و سازه‌ی بتونی عظیمی که در میان گرد و غبار سر به فلک کشیده است مانند دومینوهای عظیم‌الجثه به نظر می‌رسد .

این صفحه گرد بر فراز آسمان، بزرگ‌ترین ساعت جهان است، که بلندترین برج ساعت جهان را تزیین می‌کند. برجی که از فاصله 30 کیلومتری دیده می‌شود. ابراج البیت همچون بیگ بن بزرگ با ارتفاع 600  متر مسلط بر مسجدالحرام- قلب معنوی جهان اسلام- ساخته شده است.

 

 

فهرست

تاریخچه

جغد نماد چیست

جغد نماد کدام اهریمن است

علامت معروف شیطان پرستان

هلال ماه یا «قرن الشیطان»

نمایی اهریمنی از خانه کعبه از فراز شاخ شیطان

معماری

نتیجه گیری

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری برج ابراج البیت

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید