پاورپوینت معرفی سنگ گرانیت

پاورپوینت معرفی سنگ گرانیت

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 102 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 آوریل 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معرفی سنگ گرانیت

پاورپوینت معرفی سنگ گرانیت شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

سنگ گرانیت نمونه ای از سنگ های بسیار سخت و بادوام بوده و از قابلیت صیقل پذیری بالا برخوردار می باشد. سنگ های گرانیتی در رنگ های قرمز، سیاه، قهوه ای، شکلاتی، صورتی، آبی و سبز یافت می شوند.

دانه بندی آن ها درشت است و با چشم قابل مشاهده می باشد. مقاومت این محصول نسبت به انواع مرمر و سنگ تراورتن بیشتر است و سطح صیقلی و درخشان آن نیز بیشتر حفظ می شود.

این متریال متداول ترین سنگ ساختمانی است که در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی دارد و از آن برای سنگفرش، روکابینتی و راه پله ها استفاده می شود.

گرانیت بهترین گزینه برای پله های ساختمان است؛ زیرا راه پله ها به دلیل رفت و آمد زیاد ساییده و آلوده می شوند، بنابراین باید از سنگی مانند گرانیت برای آن ها استفاده نمود؛ زیرا بسیار مقاوم و با دوام هستند.

معادن سنگ گرانیت در ایران

ایران کشوری ثروتمند از لحاظ دارا بودن معادن سنگ است؛ زیرا انواع مختلف آن را می توان از معادن موجود در شهرهای مختلف استخراج نمود و برای مصارف گوناگون به کار برد.

سنگ گرانیت نیز از جمله سنگ هایی است که معادن آن در شهرهایی نظیر خرم دره، بیرجند، همدان، مشهد، نطنز، گیلان، طوس، نهبندان، یزد و زنجان یافت می شود.

طرح و رنگ این محصول در هر منطقه با یکدیگر متفاوت است و این یک مزیت بزرگ برای کشور است که آن را از واردات این سنگ بی نیاز می کند.

 و …

فهرست مطالب

مقدمه

معادن سنگ گرانیت در ایران

معرفی بهترین انواع سنگ های گرانیت

سنگ گرانیت تویسرکان همدان

مزایای سنگ گرانیت

معایب سنگ گرانیت

کاربرد سنگ گرانیت

کلام آخر

عنوان : پاورپوینت معرفی سنگ گرانیت

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 28

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت معرفی سنگ گرانیت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید