پاورپوینت معرفی سنگ دهبید

پاورپوینت معرفی سنگ دهبید

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 105 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 آوریل 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معرفی سنگ دهبید

پاورپوینت معرفی سنگ دهبید شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

سنگ دهبید، یکی از زیباترین انواع سنگ های ساختمانی است که می توان در عرصه ساختمان سازی مورد استفاده قرار داد. این سنگ از لحاظ ظاهری از زمینه ای شفاف برخوردار بوده و سطحی صاف و براق دارد که این ویژگی باعث انعکاس نور از سطح آن می شود.

از این رو این محصول نمونه بهترین سنگ هایی است که می توان در طراحی فضای کم نور مورد استفاده قرار داد. از سنگ دهبید می توان برای طراحی فضاهای لوکس مانند هتل، لابی ساختمان های مجلل، به عنوان کفپوش و در جهت طراحی دیوارها استفاده کرد.

پس از این مقدمه، در ادامه این مطلب به بیان توضیحات تکمیلی در مورد سنگ دهبید خواهیم پرداخت.

سنگ دهبید چیست؟

سنگ دهبید از جمله سنگ های تزئینی شناخته شده و در دسته سنگ های مرمریت قرار دارد. این سنگ از لحاظ رنگ و جنس در دسته مرغوب ترین و بهترین انواع سنگ مرمریت می باشد. مرمریت کرم دهبید یکی از نمونه های پرطرفدار این سنگ می باشد.

از دلایل پرطرفدار بودن این محصول می توان به سازگاری بالای آن در انواع طراحی های دکوراسیون داخلی اشاره کرد. استفاده از سنگ مرمریت دهبید در نمای داخلی ساختمان امکان پذیر بوده اما امکان استفاده از آن در نمای خارجی وجود ندارد.

 و …

فهرست مطالب

مقدمه

سنگ دهبید چیست؟

دهبید کجاست؟

مشخصات سنگ دهبید

کاربردهای سنگ دهبید در ساختمان سازی

معدن سنگ دهبید

انواع سنگ دهبید

ویژگی های سنگ دهبید با کیفیت

نکات مهم هنگام خرید سنگ دهبید

قیمت سنگ دهبید

عنوان : پاورپوینت معرفی سنگ دهبید

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت معرفی سنگ دهبید

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید