پاورپوینت مستند سازی فرایند چیست

پاورپوینت مستند سازی فرایند چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 129 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 14 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مستند سازی فرایند چیست

پاورپوینت مستند سازی فرایند چیست شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

شاید بسیاری از کسب و کارها هنوز به خوبی با «فرآیند و فرآیندگرایی» آشنا نباشند و ساختار سازمان خود را بر اساس سلسله مراتب بنا کرده باشند. گسترش فعالیت‌ها، سرعت گردش اطلاعات، نیاز به ارزیابی عملکرد کارکنان، لزوم پیگیری‌های دقیق و… ، بسیاری از مدیران را به این نتیجه رسانده که ساختار کنونی سازمانشان پاسخگوی نیاز آن‌ها نیست. در این شرایط مدیران کسب و کارها به توالی عملیات و فعالیت‌ها فکر کرده و در نتیجه به فرایند محور کردن ساختار عملیاتی سازمان خود گرایش پیدا می‌کنند.

در این مطلب قصد داریم راجع به مستند سازی فرایند صحبت کنیم، اما بهتر است ابتدا به مفهوم «فرآیند» بپردازیم، سپس به سراغ مستند سازی برویم.

 

فرآیند چیست؟

فرآیند عبارت است از یک سری فعالیت‌های مرتبط با هم که هدف خاصی دارند. می‌توانید فرآیند را یک زنجیره ارزش در نظر بگیرید که پیشرفت هر مرحله، ارزشی را به مرحله قبل اضافه می‌کند.

 

فرآیندگرایی چیست؟

فرآیندگرایی نوعی نگرش نتیجه گرا است که در راستای رسیدن به اهداف سازمان، بر وضعیت و شرایط موجود متمرکز می‌شود.

کسب و کارها قبل از مطرح شدن موضوع فرآیند و فرآیندگرایی، با سبک «وظیفه محوری» درگیر بوده و به کلی فاقد تفکر فرآیندی هستند یا ممکن است برخی بخش‌ها برای خود فرآیندهای ناقص و مبهم تعریف کرده باشند. در هر صورت، برای اصلاح و بهبود روند انجام کارها، نیاز به بازنگری و مهندسی مجدد فعالیت‌ها است. در واقع مهندسی مجدد در کسب و کار به معنی تفکر مجدد و بازطراحی فرآیندهای کسب و کار جهت بهبود و ارتقای شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) است.

یکی از مهم‌ترین روش‌های بهبود و بهینه سازی فرآیندها در سازمان، مستند سازی است. در ادامه با مستندسازی فرآیندها و روش‌های انجام آن‌ها آشنا خواهیم شد.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

فرآیند چیست؟

فرآیندگرایی چیست؟

مستند سازی فرایندها چیست و چگونه انجام می‌شود؟

چرا به مستند سازی فرایندها نیاز داریم؟

بهترین روش ‌های مستند سازی فرایندهای کسب و کار چیست؟

برای مستند سازی فرایندها چه معیارهایی وجود دارد؟

استفاده از مستندات فرآیند چه مزایایی دارد؟

 

عنوان : پاورپوینت مستند سازی فرایند چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت مستند سازی فرایند چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید