پاورپوینت مدل کانو بهترین روش سنجش رضایت مشتری

پاورپوینت مدل کانو بهترین روش سنجش رضایت مشتری

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 171 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 9 فوریه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مدل کانو بهترین روش سنجش رضایت مشتری

پاورپوینت مدل کانو بهترین روش سنجش رضایت مشتری شامل 30 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

به نظر می‌رسد که اشکالات کار شما تمامی ندارند، این موارد به مشارکت همه‌ی افراد تیم‌تان از جمله ذی‌نفعان داخلی، مشتری‌ها، مشتری‌های بالقوه و همه‌ی افرادی مربوط می‌شود که نظرشان درباره‌ی محصول مهم است (بله حتی خود شما). شما نمی‌توانید همه چیز را همین الان بسازید. شما نمی‌خواهید همه چیز را به کار بگیرید (و نباید این کار را بکنید).

ممکن است که درک بسیار خوبی از اینکه چه چیزی به‌خوبی کار می‌کند و چه چیزی چندان موفق نیست، داشته باشید، اما هنگامی که می‌خواهید به اطمینان برسید یا زمانی که می‌خواهید تصمیم‌تان را برای دیگر اعضای سازمان توضیح بدهید، به داده‌هایی نیاز دارید که از تصمیمات شما حمایت می‌کنند. شما می‌خواهید محصولی تولید کنید که ویژگی‌های موردنظرتان را داشته باشد.

دلایل بسیار زیادی مبنی بر اینکه چرا می‌خواهید این ویژگی‌های مشخص حتما وجود داشته باشند، وجود دارد اما برای فهمیدن این موضوع که چه ویژگی‌هایی واقعا مشتری‌های (آینده‌ی) شما را خوشحال می‌کند و باعث ارجحیت محصول‌تان در چشم آنان می‌شوند، می‌توانید از مدل کانو استفاده کنید. در این مبحث با مدل کانو و نحوه‌ی سنجش و افزایش رضایت مشتری با استفاده از آن آشنا می‌شوید.

تولید محصولاتی که مشتری‌های ما را راضی نگه می‌دارند، موضوع بسیار رایجی در طراحی تجربه مشتری و مدیریت چرخه‌ی تولید است. این موضوع کاملا طبیعی است، در هر صورت هدف نهایی کار ما این است که مشتری‌ها را راضی نگه داریم اما:

• چگونه می‌توانیم میزان رضایت مشتریان را اندازه‌گیری کنیم؟

• چگونه چیزی‌ را که موجب رضایت مشتری می‌شود انتخاب می‌کنیم؟

• چگونه از رضایت مشتری فراتر می‌رویم و آنها را خوشحال می‌کنیم؟

پاسخ دادن به این پرسش‌ها آسان نیست، اما خوشبختانه ابزار بسیار سودمندی وجود دارد که ما را برای یافتن پاسخ پرسش‌های بالا هدایت می‌کند: مدل کانو.

ما همه‌ی منابع آنلاین را جست‌وجو کرده‌ایم (ازجمله برخی پژوهش‌های آنلاین) تا این راهنمای گام‌به‌گام و دقیق را به همراه تمامی چیزهایی که برای فهم و استفاده از مدل کانو لازم دارید، فراهم کنیم.

مدل کانو چیست؟

در واقع کانو نام استاد و پژوهشگر سرشناس ژاپنی با نام دقیق نوراکی کانو است که اواسط دهه ۸۰ میلادی معیارهای مختلفی را در قالب یک مدل کاربردی برای سنجش میزان رضایت مشتری ارائه کرد. بعدها این مدل به نام مدل کانو (KANO) معروف شد.

این مدل رو ویژگی‌ها و عملکرد یک محصول یا خدمت متمرکز شده است و نشان می‌دهد محصولات و خدمات شما تا چه اندازه می‌توانند نظر مشتریان را جلب کنند. در واقع باید بررسی کنید که محصول یا خدمت شما چقدر برای مشتری ارزشمند است، چقدر اهمیت دارد و تا چه اندازه می‌تواند مشکل او را برطرف کرده یا تغییری در جهت بهبود زندگی او ایجاد کند.

کانو معتقد بود باید به روش‌های مختلف بتوانید میزان رضایت مشتری را بسنجید و بعد از نهایی‌شدن خرید او را رها نکنید. نتایج این نظرسنجی که می‌تواند در ۵ حالت زیر قرار بگیرد به مدیران بخش‌های مختلف از جمله مدیران محصول کمک می‌کند تا کالا یا خدمات بهتری ارائه کنند:

1. خوشحال

2. راضی

3. بی‌تفاوت

4. ناراضی

5. خیلی ناراضی (ناامید)

و …

فهرست مطالب

مقدمه

مدل کانو چیست؟

مدل کانو چه کمکی به کسب و کارها می‌کند؟

تعریف ویژگی‌های محصول با نمودار کانو

تهیه نظرسنجی کانو

تجزیه و تجلیل نتایج نظرسنجی کانو

استفاده از نتایج نظرسنجی کانو در ساخت محصول

تاثیر مدل کانو (Kano Model) برای گرفتن رضایت مشتری

چه نکاتی در مدل کانو (Kano Moel) وجود دارد؟

مدل کانو (Kano Model) چه مزایایی دارد؟

جمع‌بندی

عنوان : مدل کانو بهترین روش سنجش رضایت مشتری

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 30

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدل کانو بهترین روش سنجش رضایت مشتری

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید