پاورپوینت محتوای وایرال یا ویروسی چیست

پاورپوینت محتوای وایرال یا ویروسی چیست

دسته بندی:

قیمت: 30000 تومان

تعداد نمایش: 160 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 ژانویه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت محتوای وایرال یا محتوای ویروسی چیست

پاورپوینت محتوای وایرال یا محتوای ویروسی چیست شامل 40 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

آیا تا به حال به نحوه انتشار ویروس دقت کرده‌اید؟ ویروس کرونا چطور سرایت می‌کند؟ اگر تنها یک فرد در جمعی ۳۰ نفره به کرونا مبتلا باشد، می‌تواند همه آن‌ها را آلوده کند. پس ۱ نفر می‌تواند تعداد زیادی از افراد را آلوده کند. طبیعتاً این یک حالت منفی است. اما بیایید ببینیم چطور می‌توانیم از این موضوع در جهت مثبت استفاده کنیم. می‌توانیم از این روش برای تولید محتوای ویروسی استفاده کنیم.

احتمالاً همه ما تجربه‌ی به‌اشتراک‌گذاری محتوای دیگران را داشته‌ایم. من خودم بارها محتوایی که احساس کردم برای دوستان یا همکارانم هم مناسب را برای آن‌ها ارسال کرده‌ام. این محتوا می‌تواند در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی باشد. خود شما نیز شاید محتوایی را به اشتراک گذاشته باشید. به این محتواها، محتوای ویروسی یا محتوای وایرال گفته می‌شود.

هر زمان که شخصی محتوایی را به اشتراک می‌گذارد، به صورت خواسته یا ناخواسته، به دیده‌شدن بیشتر محتوا کمک می‌کند و این به سود تولیدکننده‌ی محتواست. هر چقدر که میزان به اشتراک‌گذاری آن افزایش یابد، اثرگذاری آن هم بیشتر می‌شود. گفتم که ما می‌توانیم از مثالی که در جمله اول زدم، به سود خودمان استفاده کنیم. همانطور که یک فرد آلوده به ویروس، می‌تواند هزاران نفر دیگر را آلوده کند، یک شخص هم می‌تواند محتوای شما را به هزاران یا حتی میلیون‌ها نفر دیگر نشان دهد و این قدرت محتوای ویروسی است. با تولید محتوای Viral قادر خواهید بود روزانه ترافیک بسیار زیادی را به سمت وب‌سایت‌تان جذب کنید.

 

تعریف محتوای ویروسی یا Viral Content چیست؟

ابتدا تعریفی از محتوای ویروسی یا وایرال را ببینید:

«محتوای ویروسی یا وایرال، هر نوعی از محتوا مثل نوشتار (مقاله)، فایل صوتی، ویدیو، اینفوگرافی و … است که به سرعت بین مخاطبان پخش می‌شود و مخاطبان آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، پیام‌رسان‌ها و … به اشتراک می‌گذارند.»

محتوای وایرال در بازاریابی محتوایی اهمیت زیادی دارد و می‌تواند هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی داشته باشد. البته در اکثر موارد به سود ماست. جنبه مثبت محتوای ویروسی به این صورت است که تعداد افراد زیادی که ما آن‌ها را نمی‌شناسیم، محتوای ما را می‌بینند و با کسب و کار ما آشنا می‌شوند. در این حالت، بدون صرف هزینه، افراد زیادی با کسب و کار ما آشنا شده‌اند. ویروسی شدن محتوا این مزیت را دارد که در اغلب موارد، افراد بدون درخواست ما، محتوا را به اشتراک می‌گذارند.

اما جنبه منفی محتوای وایرال، بیشتر در مورد نقد آن است. در بسیاری از موارد، افراد محتوا را بازنشر می‌کنند تا نقد دیگران را در مورد آن بشوند. مثلاً خبری که در مورد رفتار یک هنرپیشه یا رونمایی از یک گوشی موبایل جدید، به سرعت منتشر می‌شود، گاهی وقت‌ها تنها برای نقد و بررسی آن است. البته همین که منتشر می‌شود، باعث افزایش آگاهی از برند و جذب مخاطبان بیشتر هم می‌شود.

اما اغلب محتواهایی که ویروسی می‌شوند، ارزش زیادی دارند. در واقع ارزشمندبودن یک محتوا، می‌تواند به ویروسی شدن آن کمک کند. معمولاً مخاطبان محتوایی که برای خود یا دیگران ارزشی نداشته باشد را به اشتراک نمی‌گذارند. به طور کلی یک محتوای ویروسی ۴ شاخصه‌ی اصلی دارد:

• ارزشمندبودن

• اعتبار برند

• سرعت انتشار

• جذابیت داشتن

و …

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف محتوای ویروسی یا Viral Content چیست؟

اهمیت تولید محتوای وایرال در چیست؟

چه عواملی به ویروسی شدن محتوا کمک می کنند؟

چطور محتوای وایرال یا محتوای ویروسی تولید کنیم؟

احساسات، کلید اصلی محتوای ویروسی !

۸ تکنیک برای تولید محتوای ویروسی

یک نکته: قراردادن دکمه به اشتراک گذاری محتوا در پست ها

جمع‌بندی کلی

عنوان : محتوای وایرال یا ویروسی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 40

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

محتوای وایرال یا ویروسی چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید