پاورپوینت محتوای همیشه سبز

پاورپوینت محتوای همیشه سبز

دسته بندی:

قیمت: 30000 تومان

تعداد نمایش: 112 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 ژانویه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت محتوای همیشه سبز

پاورپوینت محتوای همیشه سبز شامل 30 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

یک درخت هلو را تصور کنید که در همه فصل‌های سال سبز باشد و میوه بدهد! جذاب نیست؟ هر وقت دلتان هلو بخواهد سری به این درخت میزنید و میوه می‌چینید و نوش جان می‌کنید؛ دیگر لازم نیست تا تابستان سال بعد صبر کنید. همیشه سبز، همیشه پربار و همیشه قابل استفاده!

محتوای سبز هم مثل همان درخت است که هر وقت دلتان بخواهد می‌توانید به سراغش بروید چون همیشه برایتان موضوع تازه و بدردبخوری دارد!

بگذارید بقیه‌اش را در ادامه بخوانیم که تعریف محتوای سبز چیست، چرا مهم است و برای چه موضوعات و ایده‌هایی می‌شود محتوای سبز تولید کرد.

اگر علاقمند به ورود در حوزه‌ی بازاریابی محتوا و استفاده از این تکنیک عالی برای افزایش رونق در کسب‌وکارتان هستید، در این مبحث همراه ما باشید .

محتوای سبز چیست؟

محتوای سبز مثل درختی است که در تمام فصل‌ها سبز می‌ماند و با گذر زمان و تغییر فصل‌ها زرد و بی ثمر نمی‌شود؛ یعنی این محتوا در تمام زمان‌ها قابل استفاده و مفید است؛ هیچ وقت قدیمی و تاریخ ‌گذشته نمی‌شود و مطالعه‌ی آن در هر زمانی می‌تواند نیازی از کاربر را رفع کند یا به سؤالی از او پاسخ بدهد.

خب از این تعریف می‌فهمیم که این نوع از محتوا تاریخ انقضا ندارد و با‌ گذشت زمان از ارزشش کم نمی‌شود؛ چون همیشه بدرد کاربران می‌خورد و کاربران همیشه به دنبال آن هستند؛ پس تولید محتوای همیشه سبز، راز افزایش بازدید بسیاری از وبلاگ‌ها است.

خب حالا با توجه به توضیحی که داده شد، به نظر شما کدامیک از محتواهای زیر را می‌توان محتوای همیشه سبز دانست؟

1. قیمت طلا و سکه باز هم در بازار آزاد افزایش پیدا کرد

2. خودروی کوییک آر به‌تازگی به بازار عرضه شده است

ان مشخصات فنی یخچال سایدبای‌ساید سامسونگ را در این مقاله می‌خوانید

4. قدمت سی‌وسه‌ پل به دوران صفویه برمی‌گردد و نام قدیم آن الله وردیخان بوده است

خب اگر دقت کنید، می‌بینید که متن اول کاملاً وابسته به زمان است؛ بنابراین نمی‌توان آن را محتوای سبز دانست.

متن دوم نیز بستگی به تاریخ انتشار مطلب دارد. شاید به‌طور کلی‌تری بتوان گفت اخبار روز و مطالبی که پیرامون خبرها و اتفاقات روز به‌صورت اطلاع‌رسانی (و نه تحلیل اخبار) مطرح می‌شوند، محتوای سبز نیستند و با گذر زمان دیگر ارزشی ندارند.

اما مطلب سوم که به مشخصات فنی یک ماشین اشاره دارد، تا زمانی که این ماشین در بازار حضور دارد، (یا حتی بعد از آن به‌صورت یک مطلب شامل اطلاعات) می‌تواند برای خوانندگانش مفید و ارزشمند باشد. بنابراین می‌توان آن را تا حد زیادی محتوای سبز دانست.

مطلب چهارم نمونه‌ی بارزی از یک محتوای همیشه سبز است. هر زمان و هر کس که بخواهد درباره‌ی قدمت سی و سه پل بداند، این مطلب برایش مفید خواهد بود. این واقعیتی است که خدشه‌دار نخواهد شد و در تمام زمان‌ها یکسان خواهد بود. به‌طور کلی مطالبی که درباره‌ی وقایع تاریخی و آثار قدیمی تولید می‌شوند، محتوای همیشه سبز محسوب می‌شوند.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

محتوای سبز چیست؟

محتوای سبز بهتر است یا رنگ‌های دیگر؟

تفاوت میان موضوع سبز و محتوای سبز چیست؟

محتوای کمی سبز یا محتوای همیشه سبز

۳ دلیل برای اهمیت محتوای سبز

از آن سبزهای خوشرنگ باشید!

ایده‌هایی برای تولید محتوای سبز

عنوان : محتوای همیشه سبز

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 30

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

محتوای همیشه سبز

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید