پاورپوینت متقاعد سازی به روش پروفسور مونرو

پاورپوینت متقاعد سازی به روش پروفسور مونرو

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 303 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 9 نوامبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت متقاعد سازی به روش پروفسور مونرو

پاورپوینت متقاعد سازی به روش پروفسور مونرو شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

همه ما در طول روز تلاش می‌کنیم تا دیگران را متقاعد کنیم که عقیده‌ای را بپذیرند، کالا یا خدمتی را از ما خریداری کنند و یا عملی را مطابق با خواسته ما انجام دهند.

هرکدام از ما نقشهائی در زندگی بر عهده‌داریم. حتماً تابه‌حال در نقشیهایی که داشته‌اید یا دارید احساس کرده‌اید که باید در دیگران انگیزه ایجاد کنید یا آن‌ها را به کاری تشویق کنید یا در موردی متقاعدشان کنید.

شما ممکن است مادری باشید که دوست دارد رفتار نادرست فرزندش را اصلاح کند و یا مدیرعاملی که تلاش دارد نظر اعضای هیئت‌مدیره را نسب به تصویب طرح‌های اجرائی خود جلب کند.

شاید مدیری باشید که سخنان روحیه‌بخش  به تیم خود می‌گوید تا انگیزه آن‌ها را برای کار و تلاش بیشتر بالا ببرد و یا شاید کارشناس بهداشت حرفه‌ای که باید ارائه‌ای درباره استانداردهای ایمنی ‌داشته باشد.

درهرصورت، هر نقشی که داشته باشید در مواقعی لازم است که مردم را به اقدامی خاص دعوت کنید.

احتمالاً وقتی به صحبت‌های یک سخنران انگیزشی گوش می‌دهید و یا با یک ارائه تفکر برانگیز مواجه می‌شوید، این‌گونه به نظرتان می‌رسد که عده‌ای با توانایی متقاعد کردن و “فروش”موفق  ایده‌های خود متولدشده‌اند.

این درست است قطعاً کسانی هستند که به نظر می‌رسد الهام‌بخش هستند و سخنرانی‌های به‌یادماندنی را بدون زحمت انجام می‌دهند، اما بقیه ما نیز می‌توانیم یاد بگیریم که چگونه ارائه مؤثری داشته باشیم و یا سخنان متقاعدکننده بر زبان بیاوریم .

 

توالی انگیزه‌بخش مونرو: پنج مرحله

آلن اچ مونرو، استاد دانشگاه پوردو، از روانشناسی متقاعد کردن برای ایجاد یک طرح کلی برای ساختن سخنرانی‌های مؤثر استفاده کرد. او دراین‌باره   کتابی  نوشت به نام اصول سخنرانی مونرو  که در حال حاضر به‌عنوان توالی انگیزه‌بخش مونرو شناخته می‌شود.

در طول زمان کارآئی این روش در سازمان‌دهی ارائه‌ها و حداکثر کردن تأثیر آن‌ها به اثبات رسیده است. و از این می‌توان در موقعیت‌های مختلف برای ایجاد و تنظیم اجزای هر پیامی استفاده کرد. مراحل این روش به‌قرار زیر است:

و …

فهرست مطالب

مقدمه

توالی انگیزه‌بخش مونرو: پنج مرحله

گام اول: جلب‌توجه

مرحله دوم: ایجاد نیاز

مرحله سوم: ارضای نیاز (راه حل)

مرحله چهارم: ترسیم آینده

مرحله پنج: اقدام/ تحقق بخشیدن

نکات کلیدی این مبحث

عنوان : متقاعد سازی به روش پروفسور مونرو

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

متقاعد سازی به روش پروفسور مونرو

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید