پاورپوینت سیستم گرمایشی از کف در ساختمان ها

پاورپوینت سیستم گرمایشی از کف در ساختمان ها

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 98 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 ژانویه 2022

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت سیستم گرمایشی از کف در ساختمان ها

پاورپوینت سیستم گرمایشی از کف در ساختمان ها ppt در 51 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

با افزایش روز افزون جمعیت و همچنین کاهش منابع انرژی، مصرف بهینه انرژی امری بدیهی می باشد. در این راستا نقش سیستم های گرمایشی بهینه ساختمان ها و مجتمع های مسکونی در کنترل و بهینه سازی مصرف انرژی مهم و قابل تامل می باشد. انتقال حرارت به صورت تشعشعی (تابشی) سهم زیادی در فرآیند گرمایشی آن دارد‏‏‎، در مقایسه با سایر سیستمهای حرارتی نه تنها در صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی بلکه در مقوله رفاه و آسایش ساکنان ساختمان ها دارای نقاط قوت بسیاری می باشد. در سالهای اخیر ، سیستم گرمایشی از کف در کشورهای اروپائی و آمریکا بسیار متداول شده است و دلیل این گسترش روزافزون بهینه بودن مصرف انرژی ، توزیع یکسان گرما در تمامی سطح و فضا و دوری از مشکلات موجود در سایر روش ها ، به عنوان مثال سیاه شدن دیوارها ، گرفتگی و پوسیدگی لوله ها و… می باشد. استفاده از روش گرمایش از کف جهت گرمایش محل سکونت از دیرباز به طرق مختلف انجام می گرفته است.

 

 

سیستم حرارتی گرمایش از کف چیست؟

یکی از روش های استفاده مناسب از سیستم های حرارتی، استفاده از سیستم گرمایش از کف ساختمان می باشد که با منتقل کردن گرما از کف ساختمان به صورت تابشی، تاثیر زیادی در گرم شدن محیط دارد در مقایسه با دیگر سیستم های حرارتی سیستم گرمایش از کف ساختمان نه تنها باعث صرفه جویی و بهینه سازی در مصرف انرژی می شود که با ایجاد رفاه و آسایش برای ساکنین نیز همراه می باشد.

سیستم گرمایش از کف در بسیاری از کشورها به دلیل این که از مصرف انرژی اضافی ممانعت می کند، بسیار طرفدار دارد. از این جهت که می تواند ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به سایر تجهیزات در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و نیز تا ارتفاع دو متری از سطح زمین را گرم کند.

 

 

نکات مهم در حین اجرای سیستم گرمایش از کف

برای این نوع از سیستم ها از سیستم کلکتور لوله پنج لایه بدون اتصال باید استفاده کرد. استفاده از اتصالات در این نوع از تجهیزات خطرناک است و ممکن است باعث نشتی و ایجاد نم در ساختمان شود. این نوع از لوله ها حتما باید از کف ساختمان عبور داده شوند و بر روی دیوار نمی توان آن ها را نصب کرد. فاصله ی مناسب بین لوله ها باید رعایت شده و نباید لوله ها را از روی هم عبور داد.

 

 

فهرست

مقدمه

تاریخچه سیستم گرمایش کفی

سیستم حرارتی گرمایش از کف چیست؟

سیستم گرمایش از کف

توضیحاتی از فواید استفاده از سیستم گرمایش کفی

معایب سیستم گرمایش از کف ساختمان

مراحل اجرای گرمایش از کف

نکات مهم در حین اجرای سیستم گرمایش از کف

هواگیری گرمایش از کف

 

 

عنوان: پاورپوینت سیستم گرمایشی از کف در ساختمان ها

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 51 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید