پاورپوینت سیستم مدیریت اطلاعات MIS چیست

پاورپوینت سیستم مدیریت اطلاعات MIS چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 139 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت سیستم مدیریت اطلاعات MIS چیست

پاورپوینت سیستم مدیریت اطلاعات MIS چیست شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

مدیران همیشه به دنبال اطلاعات هستند، چون تصمیمات آن‌ها بر اساس داده‌ها و اطلاعات صورت می‌گیرد. در گذشته اطلاعات به روش‌های گوناگون و از منابع غیرمطمئن تامین می‌شد، لذا نسبت به صحت اطلاعات اطمینان چندانی وجود نداشت. در دنیای امروز سیستم‌های اطلاعاتی این مشکلات را از بین برده‌اند. برای نمونه، سیستم مدیریت اطلاعات MIS از ابزارهایی است که اطلاعات درست و کافی را در زمان مناسب و به بهترین شکل ممکن، برای تصمیم‌گیری‌های دقیق در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

اما سیستم اطلاعات مدیریت mis چیست؟ در این مطلب قصد داریم برای این سوال پاسخ مناسب پیدا کنیم و همچنین  بررسی کنیم سیستم mis و سیستم bpms چه تفاوتی دارند؟

 

سیستم مدیریت اطلاعات mis چیست؟

MIS مخفف عبارت Management Information System و به معنای سیستم مدیریت اطلاعات است. سیستم mis، بخش کنترل سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری مورد استفاده در تصمیم‌گیری‌های تجاری هر سازمان یا شرکت است. می‌توان گفت سیستم مدیریت اطلاعات mis، ساز و کاری است که جمع‌آوری، کنترل و پایش داده‌های مورد نیاز سازمان را بر عهده دارد و با استفاده از روش‌های مناسب، اطلاعات پایش شده را برای تصمیم‌گیری، برنامه ریزی و کنترل فرآیندها در اختیار مدیران قرار می‌دهد. استفاده از سیستم مدیریت اطلاعات، امکان ارزیابی عملکرد سازمان، تجزیه و تحلیل و همچنین ریشه یابی مشکلات را فراهم می‌کند. به طور کلی راجع به نقش سیستم های اطلاعات مدیریت (mis) در سازمان ها می‌توان گفت، سیستم مدیریت اطلاعات، با تمرکز بر روی مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، باعث کارایی و اثربخشی تصمیم‌گیری‌های راهبردی و استراتژیک می‌شود.

در زمینه تاریخچه mis، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که از سال 1960 تا 1980، مراکز آموزش بازرگانی و تجارت به این نتیجه رسیدند که بهتر است به جای تمرکز بر واحد IT، توجه خود را به پروژه سیستم اطلاعات مدیریت mis معطوف کنند.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

سیستم مدیریت اطلاعات mis چیست؟

سیستم مدیریت اطلاعات mis شامل چه بخش‌هایی است؟

اهداف سیستم مدیریت اطلاعات mis چیست؟

سیستم مدیریت اطلاعات mis چه مزایایی دارد؟

سیستم مدیریت اطلاعات mis چه امکاناتی دارد؟

نرم افزار مدیریت اطلاعات mis چه تفاوتی با سیستم BPMS دارد؟

و در انتها…

 

عنوان : پاورپوینت سیستم مدیریت اطلاعات Mis چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 25

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت سیستم مدیریت اطلاعات Mis چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید