پاورپوینت سرور مجازی چیست

پاورپوینت سرور مجازی چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 105 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 23 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت سرور مجازی چیست

پاورپوینت سرور مجازی چیست شامل 30 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

در دنیای امروز، کسب و کارهای کوچک و بزرگ، نیازمند وب سایت‌هایی برای تعامل با مشتریان و همچنین فروش محصولات و خدمات خود هستند. این امر نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری است. سرورهای مجازی، راهکاری منعطف و به صرفه برای انواع کسب و کارها ارائه می‌دهند تا به این وسیله بتوانند کسب و کار خود را توسعه دهند. اما سرور مجازی چیست؟ در این مبحث قصد داریم به سوالات متداول در زمینه سرور مجازی (VPS) پاسخ دهیم.

 

سرور مجازی چیست؟

پیش از پرداختن به مفهوم سرور مجازی، بهتر است بدانیم به طور کلی سرورها سیستم‌هایی هستند که وظیفه ارائه خدمات به سایر سیستم‌ها را به عهده دارند. اما سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا VPS مخفف عبارت Virtual Private Server به معنی سرور مجازی خصوصی است.  VPS بخشی از یک سرور اختصاصی کامل است که با استفاده از فرآیند مجازی سازی شکل می‌گیرد. VPS توسط نرم افزارهایی ایجاد شده که یک سرور فیزیکی واحد را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کند. هر کدام از این بخش‌ها به طور مستقل به همراه سیستم عامل‌ها و اپلیکیشن‌های خود به اجرا درمی‌آیند.

پاسخ ساده‌تر به سوال سرور مجازی vps چیست، می‌تواند این باشد که سرور مجازی، یک سرور اختصاصی است که بر روی یک کامپیوتر نصب شده و به چندین وب سایت خدمات ارائه می‌دهد. ممکن است یک کامپیوتر چندین vps داشته باشد که هر کدام  دارای نرم افزارهای خاصی برای میزبانی کاربران هستند. به بیان دیگر، سروری مجازی به شمار می‌رود که منابع آن بین چند ماشین یا کاربر تقسیم می‌شود.

بهتر است بدانیم بهترین سرورهای مجازی بر روی سیستم‌های مجازی ساز قدرتمند مانند KVM و یا VMWARE ارائه می‌شود.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

سرور مجازی چیست؟

انواع سرور مجازی چیست؟

انواع سرور مجازی بر اساس مدیریت

انواع سرور مجازی بر اساس سیستم عامل

انواع سرور مجازی بر اساس سیستم مجازی ساز

انواع سرور بر اساس منطقه جغرافیایی

سرور مجازی چگونه کار می‌کند؟

مزایا و معایب سرور مجازی چیست؟

کاربرد سرور مجازی چیست؟

عنوان : پاورپوینت سرور مجازی چیست

تعداد صفحات : 30

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت سرور مجازی چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید