پاورپوینت زندگینامه تادائو آندو

پاورپوینت زندگینامه تادائو آندو

دسته بندی:

قیمت: 33900 تومان

تعداد نمایش: 101 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت زندگینامه تادائو آندو

پاورپوینت زندگی نامه تادائو آندو ppt در 45 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

زندگی نامه تادائو آندو

تادائو آندو در 13 اکتبر 1941 میلادی در اوزاکای ژاپن دیده به جهان گشود، در سالهای 69-1962 م . تعالیم خود آموخته و غیر آکادمیک خود را به عنوان یک معمار با سفرهای آموزشی به اروپا، آمریکا و آفریقا و مطالعه بر روی خانه های فرانک لویدرایت و کارهای مدرنیسم قدیمی (کلاسیک) تکمیل کرد.افزایش کمی آثار او در سطح معماریهای مسکونی، کلیساها، موزه ها و مجتمع های تجاری بزرگ، و … با تکیه ای مداوم و تقریباً انحصاری بر ساختارهای بتن مسلح بزرگ و نمایان است که عظمت را در معماری او فزونی می بخشد. او واسطه ای میان شرق و غرب است، و بتن را ـ با اینکه از مواد جدایی ناپذیر جنبش مدرن اروپاست ـ در جهت نشان دادن زیبایی شناسی شرقی به کار می برد. اولین تمرین معماریش را در سال 69 م . در اوزاکا آغاز کرد و تاکنون بیش از صد و پنجاه پروژه معماری را طراحی کرده است.او از با نفوذ ترین معماران پست مدرن نسل دوم ژاپن محسوب می شود. توجه عمده وی بر تفلیق فرمهای مدرن با مفاهیم و شیوه های سنتی ژاپن استوار است ؛ به بیان دقیق تر، هدف او تغییر معنای طبیعت از گذرگاه معماری است.

 

مصالح در معماری تادائو آندو

بتن خام، خورشید، آسمان، آب و سایه یا به بیان بهتر، فضا. تاکید آندو بر این است که بهره برداران ساختمان باید طبیعت را تجربه و آن را احساس کنند و این در سنت زادگاه و محل زندگی او ریشه دارد. عناصر اصلی و متناقض معماری او عبارت هستند از نظم، مردم و عواطف انسانی.

 

 

معبد آب هومپوکو

این مبعد در بالای تپه مشرف به خلیج قرار داد و نمایانگر آرزوی آندو جهت ایجاد مکانی است که بودا و تمام موجودات زنده قادر باشند در آن و درون محیطی پوشیده از نیلوفر آبی به خواب فرو روند. حوضچه بیضی شکل با قطرهایی برابر 130 فوت و 98 فوت در بالای تپه قرار دارد. یک برش در میانه حوضچه شکل گرفته و پلکانی رو به پایین در آن ایجاد شده است.

 

 

معرفی آثار تادائو آندو

برای اینکه بتواند با معماری سراسر دنیا آشنا شود از کشور خود ژاپن خارج شد برای سیاحت و و مشاهده بناهای معماری بزرگ مانند ( معابد، مقابر، موزه‌ها، کلیساها ) به اروپا و آمریکا و آفریقا سفرکرد. علاوه بر این بر روی طراحی پروژه‌های معماران بزرگ مانند فرانک لوید رایت ، لویی کان ، لوکوربوزیه و…مطالعه و تحقیق کرد و این مطالعه‌ها کمک شایانی به آموختن علم معماری به تادائو آندو کرد.

 

 

فهرست

زندگی نامه تادائو آندو

عماری تادائو آندو

مصالح در معماری تادائو آندو

عقاید و سبک تادائو آندو

دیدگاه های تادائو آندو

خانه ردیفی سومیوشی

معبد آب هومپوکو

کلیسای روی آب

کلیسای نور

موزه چوب

معرفی آثار تادائو آندو

ویژگی خاص معماری تادائو آندو

 

 

 

عنوان: پاورپوینت زندگی نامه تادائو آندو

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 45 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید