پاورپوینت زندگینامه لوکوربوزیه

پاورپوینت زندگینامه لوکوربوزیه

دسته بندی:

قیمت: 14900 تومان

تعداد نمایش: 110 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 دسامبر 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت زندگینامه لوکوربوزیه

پاورپوینت زندگی نامه لوکوربوزیه ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

لوکوربوزیه که بود؟

لوکوربوزیه با نام اصلی شارل ادوار ژانِره زاده ۶ اکتبر ۱۸۸۷ معمار، طراح، شهرساز، نقاش و نویسنده سوئیسی بود.وی به عنوان یکی از اولین پیشگامان معماری مدرن و سبک بین‌المللی مشهور است.در ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۶، هفده پروژه لوکوربوزیه در هفت کشور در فهرست سایت‌های میراث جهانی یونسکو به عنوان آثار معماری لوکوربوزیه ، به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شدند.

 

 

معماری لوکوربوزیه

لوکوربوزیه در طرح‌های خود بسیار تحت تأثیر فضای کلی شهری و سیستم شهرنشینی منطقه به منطقه بود که به کارش جذابیت بالایی می‌بخشید.او همچنین عضو انجمن بین‌المللی معماران مدرن شد.او یکی از اولین کسانی بود که در زمان خود تأثیر ماشین را، انباشتگی انسان‌ها بیان کرد!او این مطلب را چنین توضیح می‌داد که در آینده، شهرها حاوی آپارتمان‌ها و ساختمان‌های بزرگی خواهند شد که هر کدام به‌طور مجزا، گویی در کنار بقیه پارک شده‌اند.

 

 

ویلا استین دومونزی

این خانه یک نقطه عطف مهمی است که در آن مشکلات راحتی، زیبایی شناسی لوکس و معماری ترکیب شده است. این خانه به طور کامل توسط ستون ها در کنار شبکه ای از 15 فوت 3 در 7 فوت 8 اینچ بدون توجه به طرح داخلی پشتیبانی می شود. اگر این ستون ها در کنار هم قرار گیرند، مجموعه مقطع این بسته نرم افزاری 3 فوت 4 اینچ با 2 فوت 5 سانتیمتر خواهد بود. بنابراین این خانه بزرگ به طور کلی توسط بخش بتونی 3 فوت 4 در 2 فوت 5 اینچ. موقعیت مستقل ستونها یک مقیاس ثابت، یک ریتم، یک کانال آرام از طریق خانه پخش می کند. نمای ساختمان ها به عنوان حامل نور شناخته می شود.

 

 

نویسندگی لوکوربوزیه

یکی دیگر از هنرهای این معمار و شهرساز سوئیسی، نویسندگی بود.به طوری که برخی از کتاب‌های وی از جمله مهم‌ترین آثار در زمینه‌ی کاری معماری هستند و هم اکنون نیز در دانشگاه‌ها و کالج‌های معتبر جهان تدریس می‌شوند.

 

 

فهرست

لوکوربوزیه که بود؟

زندگینامه

پنج اصل لوکوربوزیه

معماری لوکوربوزیه

تناسبات طراحی

آثار مهم

ویلا شواب

ویلا استین دومونزی

ویلا ساوا

عبادتگاه رونشام، فرانسه

موزه احمدآباد، هندوستان

نمایشگاه فیلیپس بلژیک

مرکز هنرهای بصری کارپنتر دانشگاه هاروارد، ایالات متحده

کلیسای سنت پیر فرمینی، فرانسه

هبیتات مارسی

تعریف لوکوربوزیه از تکنیک و هنر

نویسندگی لوکوربوزیه

 

 

عنوان: پاورپوینت زندگینامه لوکوربوزیه

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید