پاورپوینت زندگینامه فرانک گری

پاورپوینت زندگینامه فرانک گری

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 184 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت زندگینامه فرانک گری

پاورپوینت زندگی نامه فرانک گری ppt در 48 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

فرانک گری ، معمار کانادایی – آمریکایی و آوانگاردی

فرانک اوون گِری ، متولد ۲۸ فوریه ۱۹۲۹ می باشد و یک معمار معاصر آمریکایی – کانادایی ‌تبار است. او در یک خانواده‌ یهودی در شهر تورنتوی کانادا به دنیا آمد. گری در سال ۱۹۴۷ در کنار خانواده‌ خود به لس آنجلس مهاجرت نمود و در دانشگاه جنوب کالیفرنیا به تحصیل در رشته معماری مشغول شد. او از شاگردان ویلیام پریرا می باشد. گری در سال ۱۹۵۶ در دانشگاه هاروارد، مشغول تحصیل در رشته برنامه‌ریزی شهری شد و به صورت هم‌ زمان در دفتر ویکتور گروئن نیز آغاز به فعالیت نمود. او در حال حاضر، شهروند آمریکا و ساکن لس آنجلس می باشد.

 

 

اشکال و مصالح

مصالحی که بیش تر در کارهای او دیده می‌شوند، صفحات فلزی، مخصوصا تیتانیم، پلاستیک های رنگ شده، زنجیرها و کابل‌ها و فولاد و پنل های مشبک هستند. فرم های تیز گوشه‌دار، صفحه های متداخل، سطوح موج دار و منحنی را می‌توان از عناصر ثابت کارهای او دانست. ساختمان های تندیس وار، فرم های منحنی، پله های خارجی، متریال های فلزی در نما و به کارگیری مواد گوناگون، پنجره‌های بی‌قاعده و مرکز گریز از خصوصیات کارهای گری هستند.

 

 

خانه رقصان

بنا به دستور رئیس جمهور پیشین جمهوری چک، یک مطالعه معماری توسط معمار ولادو میلونیک روی محل این بنا در کنار رودخانه و مشرف به پل چارلز ‎ صورت گرفت. سپس در سال 1992 یک شرکت هلندی، این مکان را برای ساخت یک مرکز اداری خریداری نمود. این ساختمان دفاتر پراگ شرکت بیمه هلندی Nationale Nederlanden، با نام ساختمان فرد و جینجر نیز شناخته می شود.

 

 

روند طراحی و اجرا در آثار گری

آثار گری به‌ طور کلی، نتیجه یک روند طولانی طراحی هستند که به کمک اسکیس‌های متعدد، مدل‌های کامپیوتری و ماکت های بزرگ به دست آمده اند. اسکیس‌ها و نمودارهای اولیه به مدل‌های فیزیکی با مقیاس های گوناگون تبدیل می شوند و این مدل‌ها نیز به ساخت ماکت های کامل منجر می شوند.

نکته بسیار جالب در روند طراحی فرانک‌گری در به کار بردن رایانه در این روند است. بر خلاف دیگر معماران که از نرم‌افزارهای معمول دو بعدی و سه بعدی گوناگون برای کارهای خود بهره می گیرند، گری از نرم‌افزار کاتیا که مربوط به طراحی جامدات می باشد، استفاده نمود.

 

 

فهرست

بیوگرافی و مجموعه آثار فرانک گری

فرانک گری ، معمار کانادایی – آمریکایی و آوانگاردی

گزیده آثار گری

اشکال و مصالح

نظرات دیگران درباره گری

ادعای خسارت دانشگاه‌ام آی تی

فعالیت‌های معماری فرانک گری

برخی از آثار معماری فرانک گری

موزه گوگنهایم بیلبائو

خانه رقصان

بنیاد لویی ویتون

معماری پرش کیهانی

روند طراحی و اجرا

نمای تالار کنسرت والت دیسنی

دور نمای تالار کنسرت والت دیسنی

جوایز و افتخارات گری

 

 

عنوان: پاورپوینت زندگینامه فرانک گری

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 48 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید