پاورپوینت زندگینامه فرانک لوید رایت

پاورپوینت زندگینامه فرانک لوید رایت

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 93 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت زندگینامه فرانک لوید رایت

پاورپوینت زندگی نامه فرانک لوید رایت ppt در 48 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

زندگینامه فرانک لوید رایت

فرانک لوید رایت مشهورترین معمار تاریخ آمریکا که فرزند یک کشیش ولزی تبار بود در تاریخ 8 ژوئن1867 چشم به جهان هستی گشود.او معمار، دیزاینر داخلی و نویسنده آمریکایی بود که حدود 1000 بنای چشم‌نواز را کامل کرد.

در سن 16 سالگی یعنی در سال 1885 اختلافات و درگیری‌های خانوادگی باعث شد تا ویلیام لوید رایت پدر فرانک لوید رایت برای همیشه آنهارا ترک کند.او در دانشگاه wisconsin شهر مدیسون در رشته راه و ساختمان به تحصیل پرداخت و بعد از آن به شیکاگو مهاجرت کرد.او در زمانی که به دنبال کاری مرتبط با رشته خود می‌گشت، با رهبر معماری دنیا یعنی لویی سالیوان آشنا شد و موفق شد در دفتر طراحی آن معمار گرانقدر شروع به کار کند.

چیزی نگذشت که فرانک لوید رایت با مکتب شیکاگو آشنا شد و باعث و بانی این آشنایی کسی نبود جز لویی سالیوان !او در سال 1889 تصمیم به ازدواج با خانمی به نام کاترین تویین گرفت و در همان سال هم دفتر معماری شخصی خود را تأسیس کرد.

 

 

توصیف معماران دیگر درباره فرانک لوید رایت

بدون شک فرانک لوید رایت از بین تمام معمارانی که فعالیتشان در قرن نوزدهم آغاز شد، ژرف‌اندیش‌تر بود، او را نابغه‌ای می‌دانند که همانند نقاش فرانسویی ماتیس که از زندگی ایرانی الهام گرفته بود و در تمامی آثارش خلاقیت به چشم میخورد، بود!

 

 

طراحی خانه آلن

طراحی این خانه در سال 1916 به فرانک لویدرایت سپرده شد و در سال 1918 این اثر خیره کننده به اتمام رسید. از ویژگی های برجسته این اثر می‌توان به استفاده از رنگ های طبیعی؛ ترکیب فضای های داخلی و بیرونی اشاره کرد!

 

 

فهرست

زندگینامه فرانک لوید رایت

مفهوم معماری از زبان فرانک لوید رایت

توصیف معماران دیگر درباره فرانک لوید رایت

سبک معماری فرانک لوید رایت

طراحی خانه آلن

خانه طراحی شده توسط فرانک لوید رایت

نکات عمده برنامه ر یزی معماری

برخی از کارهای با ارزش فرانک

آثار به جا مانده از وی

 

 

عنوان: پاورپوینت زندگینامه فرانک لوید رایت

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 48 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید