پاورپوینت ریتارگتینگ ، ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد

پاورپوینت ریتارگتینگ ، ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 87 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 ژانویه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت ریتارگتینگ ، ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد

پاورپوینت ریتارگتینگ ، ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد شامل 37 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

یک سوال: تا الان چند بار شده برای خرید محصولی به سایت‌های مختلف سر زده باشید، اما در نهایت هیچ کدام نظرتان را جلب نکند؟ یا چند بار شده به سایت دیجی کالا یا یک فروشگاه اینترنتی دیگر رفته اما بعد از بررسی محصولات مورد نظر، از خرید منصرف شده باشید؟

خب در واقع هم ما، هم شما و اصلاً همه کاربران سطح وب بارها وارد سایت‌های فروشگاهی شده و بدون اینکه خریدی انجام بدهیم؛ از آن بیرون آمده‌ایم. این رفتار همیشگی کاربر برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی یک کابوس است.

اما در این بین، بعضی از این مدیران کسب و کارهای اینترنتی، یک کار هوشمندانه می‌کنند؛ ریتارگتینگ! در واقع آن‌ها به کمک کمپین‌های ریمارکتینگ یا ریتارگتینگ، مخاطبانی که قبلاً قصد خرید محصول و… داشته‌اند را دوباره به خرید ترغیب می‌کنند. اما چطور؟

در این مبحث به طور کامل به شما توضیح می‌دهم که بازاریابی مجدد چیست و چطور می‌توانید به کمک آن فروش وب سایت آنلاین خودتان را افزایش بدهید.

ریتارگتینگ چیست؟

ریتارگتینگ در لغت به معنی هدف‌گذاری دوباره است. اما در علوم بازاریابی به معنی پیاده‌سازی نوعی از تبلیغات برای آن دسته از کاربرانی است که قبلاً به وب‌سایت شما سر زده ولی خرید نکرده‌اند. در واقع هدف ریتارگتینگ فروش به مخاطبان قبلی سایت است. این هم یکجور هدف‌گیری مجدد است دیگر، نه؟

بگذارید یک مثال بزنیم:

مثلاً امروز شما در نقش یک مشتری در گوگل عبارت «خرید صندلی» را جستجو می‌کنید؛ در نتایج به سراغ وب‌سایت x می‌روید و چند دقیقه محصولات مختلف او را بررسی می‌کنید. اما در نهایت بیخیال خرید شده و از سایت خارج می‌شوید. یک ماه بعد به سایت y که یک سایت خبری پربازدید است می‌روید؛ اما به محض ورود می‌بینید که در کنار صفحه، تبلیغ یک مدل صندلی از سایت x قرار داده شده!

در واقع اینجا یک ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد انجام شده و روند آن به این شکل بوده: اطلاعات شما در سایت فروشگاهی ذخیره شده، بعد از اینکه محصول را نخریدید، اطلاعاتتان به سایت دوم که یک سایت خبری و تبلیغاتی است، داده شده. سپس به محض ورودتان به سایت دوم، وب سایت شما را شناخته و سعی می‌کند با یک تبلیغ ریتارگتینگ، به خرید همان محصول ترغیب‌تان کند.

خب، قبل از اینکه به سراغ چگونگی اجرای ریتارگتینگ و انواع آن برویم؛ بهتر است اول به 2 سوال مهم جواب بدهیم:

چرا ریتارگتینگ اهمیت دارد؟

یادم هست سال پیش در یک کلاس آموزش بازاریابی دیجیتال چند ده ساعته شرکت کرده بودم؛ در همان یکی دو جلسه اول بود که یکی از شرکت‌کنندگان با ناراحتی رو به استاد دوره کرد و گفت:«از میان بازدیدهای سایتم تعداد افراد خیلی کمی خرید می‌کنند و این من را به شدت نگران کرده.»

استاد از او پرسید یعنی از هر 100 نفر بازدید‌کننده چه تعداد محصول می‌خرند؟ گفت حدود 5 نفر! در ادامه استاد با تعجب به او گفت: «سایت شما الان در بهترین شرایط ممکن قرار دارد چون نرخ تبدیل 5 درصد در سطح وب، یک نرخ تبدیل عالی و برای بعضی رویایی است»

آن روز و با توجه به اطلاعاتی که استاد به ما داد؛ متوجه شدیم نرخ تبدیل اصولی در سطح وب بین 1 تا 5 درصد است. این یعنی اگر هزار نفر به سایت شما سر بزنند؛ حدود 950 نفرشان بدون خرید از آن خارج می‌شوند!

اما ما باید بیخیال آن 950 نفر بشویم؟ در حالت عادی جواب مثبت است اما زمانی که کمی هوشمندانه کار کنیم و بدانیم ارزش هر مخاطب چقدر بالاست، قطعا جواب منفی است. شما به کمک کمپین‌های مختلف ریتارگتینگ و ریمارکتینگ می‌توانید از میان همان 950 نفری که قرار نبوده از سایتتان خرید کنند؛ مشتریان جدیدی به دست بیاورید. علاوه بر این به کمک این روش بازاریابی مجدد؛ می‌توانید حتی خریداران قبلی وب‌سایتتان را هم به خرید دوباره محصول ترغیب کنید!

چیزی که در موردش حرف می‌زنم، به معنای واقعی یک معجزه است و این معجزه می‌تواند پول زیادی را به سمت کسب و کار اینترنتی شما سرازیر کند! خب، الان زمان آن است که به سراغ اصل قضیه رفته و به طور جدی با آن آشنا شویم:

و …

فهرست مطالب

مقدمه

ریتارگتینگ چیست؟

چرا ریتارگتینگ اهمیت دارد؟

فروش با ریمارکتینگ چطور انجام می‌شود؟

اهداف ریتارگتینگ چیست؟

ریتارگتینگ در چه پلتفرم‌هایی انجام می‌شود؟

ریتارگتینگ چه مزایایی دارد؟

در ریمارکتینگ چند نکته را فراموش نکنید!

کلام آخر

عنوان : ریتارگتینگ ، ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 37

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

ریتارگتینگ ، ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید