پاورپوینت رک شبکه چیست

پاورپوینت رک شبکه چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 70 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 23 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت رک شبکه چیست

پاورپوینت رک شبکه چیست شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

شما هم حتما در در اماکن عمومی مانند ایستگاه‌های مترو و مراکز خرید، محفظه جعبه مانندی به رنگ مشکی یا سفید که در گوشه‌ای از سالن قرار دارد و یا بر روی دیوار نصب شده است را دیده‌اید. این محفظه را رک می‌نامند. اما اینکه رک شبکه چیست، چرا باید از آن استفاده کرد و دقیقا چه کاربردی دارد را در این مبحث توضیح خواهیم داد.

 

رک شبکه چیست؟

رک، محفظه‌ای است که سرور یا تجهیزات شبکه مانند سوئیچ، روتر، مودم و… در آن قرار داده می‌شود. رک‌ها با توجه به انواع مختلفی که دارند، هم از سرور محافظت می‌کنند و هم برای جلوگیری از صدمات فیزیکی، تهویه مناسب و کارایی بهتر، سرور را در خود جای می‌دهند. در پاسخی دیگر به سوال رک شبکه چیست، می‌توان گفت سخت افزاری است که تجهیزات شبکه را در خود جای می‌دهد. به این ترتیب طبقاتی منسجم، امن و مناسب، برای نگهداری از تجهیزات شبکه فراهم می‌کند.

رک‌ها به دو صورت باز (بدون در و دیواره) و بسته (با در و دیواره) عرضه می‌شوند. رک شبکه با در نظر داشتن و رعایت استانداردهای سخت افزاری، می‌تواند به راحتی انواع شخت افزارهای شبکه را در خود جای دهند.

در پاسخی ساده‌تر به سوال Rack چیست و یا رک شبکه کامپیوتر چیست، می‌توان گفت از عمومی‌ترین تجهیزات زیرساخت شبکه‌های کامپیوتری برای نگهداری و محافظت از تجهیزات مختلف شبکه است.

 

اهمیت رک شبکه چیست؟

اما علت نیاز به رک در شبکه چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ رک شبکه یک عضو مهم و اثرگذار در انواع شبکه‌ها و سیستم‌های کابل کشی سازمان یافته است. در ادمه اهمیت رک شبکه را بررسی خواهیم کرد.

• رک شبکه برای نگهداری از تجهیزات شبکه به شکلی ایمن و بهینه شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

• رک شبکه باعث حفاظت فیزیکی و افزایش امنیت تجهیزات شبکه می‌شود.

• سیستم رک از سرقت تجهیزات شبکه جلوگیری می‌کند و همچنین دسترسی افراد متفرقه به تجهیزات شبکه را محدود می‌کند.

• رک باعث افزایش طول عمر تجهیزات شبکه می‌شود و آن‌ها در برابر تغییرات دما، رطوبت، ضربات فیزیکی و… محافظت می‌کند.

• در صورتی که تجهیزات شبکه را در رک نگهداری کنید، فضای کمتری اشغال خواهد شد. این موضوع برای ادارات و سازمان‌ها اهمیت زیادی دارد.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

رک شبکه چیست؟

اهمیت رک شبکه چیست؟

مزایای رک شبکه چیست؟

انواع رک شبکه چیست؟

اجزا و لوازم جانبی رک شبکه چیست؟

عنوان : پاورپوینت رک شبکه چیست

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت رک شبکه چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید