پاورپوینت رقص گوگل یا GOOGLE DANCE چیست

پاورپوینت رقص گوگل یا GOOGLE DANCE چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 114 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 14 فوریه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت رقص گوگل یا GOOGLE DANCE چیست

پاورپوینت رقص گوگل یا GOOGLE DANCE چیست شامل 35 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

تصور کنید به صورت آزمایشی معلم یک کلاس ۲۰ نفره هستید و شرط استخدام شما این باشد که از بین این ۲۰ دانش‌آموز فقط یک نفر که توانایی و استعدادهای برتری نسبت به بقیه دارد را شناسایی کنید. چه روشی برای پیدا کردن فرد برتر مفید خواهد بود؟ آزمون خیلی سخت آخر سال؟ اگر همه یا چند نفر نمره یکسان بگیرند چه؟ چه شاخص‌هایی می‌توان برای استعداد تعیین کرد؟ وضعیت گوگل هم مشابه این معلم بیچاره است. گوگل باید در هر ثانیه میلیون‌ها صفحه‌ها را بررسی کند و هزاران فاکتور را در نظر بگیرد تا متوجه شود که سایت برتر، کدام است!

حالا فرض کنید رقابت آنقدر شدید شده که چندین سایت مختلف با کلمات کلیدی یکسان کاملاً در یک سطح قرار گرفته‌اند؛ الان گوگل باید چه کار کند؟

اینجا دیگر نه فامیل‌بازی جواب می‌دهد، نه رشوه دادن به گوگل!

در چنین شرایطی، گوگل آنقدر سایت شما و دیگر سایت‌های مشابه‌تان را می‌رقصاند، تا بهترین تصمیم را بگیرد! شاید بپرسید که رقص گوگل اصلاً یعنی چه و چطور گوگل با رقصاندن سایتمان نتیجه‌گیری می‌کند؟

ما در این مبحث به طور مفصل به بحث رقص گوگل پرداخته‌ایم؛ گوگل دنس قدیمی و جدید را مقایسه کرده‌ایم؛ تاثیر گوگل دنس روی سایت‌های مختلف را بررسی کرده‌ایم و تمام نکاتی را که سایت شما لازم دارد تا در این رقابت نفس‌گیر پیروز شود گفته‌ایم.

پیشنهاد میکنم اگر عاشقِ دنیای گوگل، رقص و مسابقه‌های هیجان‌انگیز و رقابتی هستید، تا پایان این مبحث با ما باشید.

گوگل دنس یا رقص گوگل چیست؟

گوگل دنس یا همان رقص گوگل (Google Dance) یکی از روش‌هایی است که گوگل، برای به چالش کشیدن نتایج جستجو و انجام بهترین رتبه‌بندی (Ranking) استفاده می‌کند.

آیا رقص گوگل الگوریتم است؟

رقص گوگل یا همان گوگل دنس جزو الگوریتم‌های معروفی مثل گوگل پاندا، گوگل پنگوئن و مرغ مگس‌خوار محسوب نمی‌شود.

اگر از نظر فنی و موشکافانه نگاه کنیم، بله همین بالا و پایین کردن هم یک الگوریتم پیچیده است اما بیشتر کارشناسان سئو آن را در فهرست آپدیت‌های بزرگ الگوریتم گوگل قرار نمی‌دهند.

بعضی‌ها اعتقاد دارند که گوگل دنس همان دوره زمانی 3-15 روزه است که سایت‌ها بالا و پایین می‌شوند؛ بعضی‌های دیگر هم اعتقاد دارند که گوگل دنس بخشی از الگوریتم اصلی موتور جستجوی گوگل است.

اما اگر نظر من را بخواهید، می‌گویم که اصلاً هیچکدام از این‌ها مهم نیست؛ مهم این است که بدانیم رقص گوگل چگونه عمل می‌کند و چطور باید سایتمان را برای آن آماده کنیم. فقط بد نیست بدانید که گوگل از سال ۲۰۰۳ شروع به استفاده از این روش برای بهبود رتبه‌بندی سایت‌ها کرده و در سال ۲۰۱۴ پتنت (حق امتیاز) آن را به ثبت رسانده است.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

گوگل دنس یا رقص گوگل چیست؟

آیا رقص گوگل الگوریتم است؟

رقص گوگل در عمل چطور کار می‌کند؟

تاثیر رقص گوگل بر جهان جستجو

گوگل دنس قدیم و گوگل دنس جدید

یک مثال از نتیجه خوب و بد رقص گوگل

رقص گوگل تا چه اندازه تاثیر گذار است؟

رقص گوگل چقدر طول می‌کشد؟

کدام وبسایت‌ها بیشتر تحت تاثیر رقص گوگل دارند؟

چطور می‌توان در دوره رقص گوگل رتبه بالاتر گرفت؟

چرا رتبه صفحات سایت من همواره در حال بالا و پایین شدن است؟

حرف آخر

عنوان : رقص گوگل یا google dance چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 35

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

رقص گوگل یا google dance چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید