پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ چیست

پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 216 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 نوامبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ چیست

پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ چیست شامل 51 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

در این مطلب سعی می‌ شود تا بسیار ساده و روان به این سوال که دیجیتال مارکتینگ چیست پاسخ دهیم، ابزارها و تاکتیک‌های آن را معرفی کنیم، معرفی کنیم که چارچوب دیجیتال مارکتینگ چیست و در نهایت از این بگوییم که وظایف یک مدیر دیجیتال مارکتینگ چیست.

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

نیل پتل (Neil Patel) دیجیتال مارکتر معروف که به گفته مجله فوربز جزء ۱۰ دیجیتال مارکتر برتر دنیاست، به سوال دیجیتال مارکتینگ چیست این گونه پاسخ می ‌دهد:

«دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌ ای از بازاریابی محصولات و خدمات می ‌گویند که از طریق دستگاه‌ های الکترونیکی انجام می‌-شود».

طبق این تعریف، دیجیتال مارکتینگ مفهوم نسبتاً جدیدی نیست، بلکه اولین بازاریابی دیجیتال صورت گرفته در دنیا مربوط می‌-شود به بیش از ۱۰۰ سال پیش. رادیو سال ۱۹۸۶ اختراع شده است. ۱۰ سال زمان برد تا رادیو به محصولی عمومی تبدیل شود و اکثر مردم آن را تهیه کنند و از آن جا بود که به فکر تبلیغات نیز افتادند. اولین تبلیغات مربوط بود به یک اجرای اُپرا که بعد از پخش آن فوراً بلیط‌ های آن اجرا فروخته شد و این شد روز تولد دیجیتال مارکتینگ.

بنابراین در دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای دیجیتال مطرح است، نه فقط اپلیکیشن‌ ها و موتورهای جستجو و … بنابراین دیجیتال مارکتینگ می‌ تواند همزمان آنلاین باشد یا آفلاین.

نوع آنلاین دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

در این نوع از بازاریابی که اختصاراً بازاریابی آنلاین گفته می‌ شود، شما با استفاده از اینترنت و نیز شاید با کمک گرفتن از سایر ابزارهای دیجیتال گفته شده به سرعت بیشتر و دقیق تر با مشتریان ارتباط برقرار می‌ کنید و هرکدام از کمپین‌ های شما اگر بازدهی خوبی با توجه به هزینه آن ایجاد نکرده است آن را تکرار نخواهید کرد. حتی در این نوع، شما می ‌توانید برای بخشی از مشتریان خود یک کمپین متفاوت از بخشی دیگر طراحی می ‌کنید (آزمون A/B) تا بسنجید کدام کمپین موفق ‌تر بوده تا دیگری را متوقف کنید که این امر باعث می ‌شود هزینه‌ ها و بازدهی شما به شدت بهبود یابد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

نوع آنلاین دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال

یک دیجیتال مارکتر چه میکند، وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

نوع آفلاین دیجیتال مارکتینگ چیست

چارچوب کلی دیجیتال مارکتینگ چیست

عنوان : دیجیتال مارکتینگ چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 51

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

دیجیتال مارکتینگ چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید