پاورپوینت دانشمند داده کیست

پاورپوینت دانشمند داده کیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 147 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 مارس 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت دانشمند داده کیست

پاورپوینت دانشمند داده کیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

ممکن است شما هم شنیده باشید که هاروارد شغلی به نام «دانشمند داده» را جذاب‌ترین شغل قرن بیست و یکم نامیده است. در این مبحث قصد داریم نقش دانشمند داده، مهارت‌ها، مدارک و تحصیلات مورد نیاز، تجربیات کاری و مسئولیت‌های او را بررسی کنیم. در حقیقت تعریف استانداردی از نقش دانشمند داده وجود ندارد و به ندرت پیش می‌آید که سابقه کاری ایده‌آل و مجموعه مهارت‌های مورد نیاز این شغل در یک فرد یافت شود؛ اما ما قصد داریم بهترین تعریف ممکن را به شما ارائه دهیم.

قبل از اینکه به نقش دانشمند داده بپردازیم، بهتر است تاکید کنیم که اغلب اوقات این شغل با شغل‌های دیگری همچون تحلیلگر داده، مهندس داده و … اشتباه گرفته می‌شود. اما توجه کنید که تمامی این مشاغل تفاوت‌های بسیاری باهم دارند که جلوتر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

در اینجا نموداری می‌بینید که برخی از تخصص‌های رایج یک دانشمند داده را نشان می‌دهد. سطح تجربه و دانش یک دانشمند داده در هر یک از این تخصص‌ها، ممکن است در سطح مبتدی، قابل قبول و متخصص یا ایده‌آل طبقه‌بندی شود.

گرچه تخصص‌های بالا و رشته‌های دیگری که در اینجا نشان داده نشده است همگی می‌تواند عنوان ویژگی‌های یک دانشمند داده را به خود بگیرد، ما پایه و اساس این دانشمندان را چهار ستون و رکن کلی در نظر می‌گیریم. تخصص‌های جزئی‌تر ممکن است از ترکیب این ارکان بدست آیند.

 

ارکان علم داده

با وجود اینکه دانشمندان داده اغلب زمینه‌های آموزشی و تجربیات کاری متفاوتی دارند، اکثر آنها باید در چهار زمینه قوی باشند، یا در ایده‌آل‌ترین حالت، متخصص باشند. این چهار زمینه عبارت‌اند از: کسب و کار، ریاضیات (شامل آمار و احتمال)، علوم کامپیوتر (به عنوان مثال، معماری و مهندسی نرم‌افزار یا داده) و ارتباطات (کتبی و شفاهی).

مهارت‌ها و تخصص‌های دیگری نیز وجود دارد که داشتن آن‌ها مطلوب واقع می‌شود، اما به طور کلی این چهار مهارت اهمیت بیشتری دارند. از این عناصر تا پایان این مقاله با عنوان ارکان دانشمند داده یاد می‌شود.

اکثر دانشمندان در یک یا دو رکن قوی هستند و به ندرت پیش می‌آید در هر چهار رکن قوی باشند. بر اساس این ارکان، دانشمند داده شخصی است که باید بتواند از منابع داده موجود استفاده کند و در صورت لزوم منابع جدیدی را برای استخراج اطلاعات معنی‌دار و پیشنهادات سازنده ایجاد کند. از این پیشنهادات می‌توان برای مدیریت تصمیمات و تغییرات کسب و کاری جهت دستیابی به اهداف سازنده‌ی کسب و کار استفاده کرد.

این امر از طریق تخصص در حوزه کسب و کار، ارتباطات کارآمد، تفسیر نتایج و استفاده از همه تکنیک‌های آماری مورد نیاز، زبان‌های برنامه‌نویسی، بسته‌های نرم‌افزاری، زیرساخت داده‌ها و … انجام می‌شود.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

ارکان علم داده

منظور از علم داده چیست؟

فرآیند علم داده

ارکان دانشمند داده، مهارت‌ها و تحصیلات

معنی “علم” در علم داده

دانشمندان داده، تحلیل‌گران داده و مهندسین داده

جمع بندی

عنوان : دانشمند داده کیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

دانشمند داده کیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید