پاورپوینت خواص سنگ فیروزه و کاربردهای آن

پاورپوینت خواص سنگ فیروزه و کاربردهای آن

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 62 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 16 آوریل 2022

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت خواص سنگ فیروزه و کاربردهای آن

پاورپوینت خواص سنگ فیروزه و کاربردهای آن شامل 30 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

یکی از خواص سنگ فیروزه تقویت قلب، دستگاه تنفسی، چشم ها، گردش خون، گلو، معده و کبد می باشد. در صورتی که فرد بیمار باشد و یا اتفاق ناخوشایندی برایش در شرف وقوع باشد، رنگ فیروزه عوض می شود، گاه در راه مراقبت از فرد و به خاطر مراقبت از وی ترک بر می دارد.

تاریخچه ی سنگ فیروزه

فیروزه، سنگی با رنگی از آبی مایل به سبز و همچنین سبز مایل به زرد، با الگوهای فوق العاده ماتریس قهوه ای و سیاه پر شده است که عمدتا از رسوبات مس تشکیل شده است. گرچه فیروزه قرن ها فکر انسان را مجذوب خود کرده است، اما کسی دقیقاً از زمان کشف آن مطمئن نیست. اعتقاد بر این است که مردم ما قبل تاریخ آن را به دلیل رنگ های سبز آبی و آبی مورد استفاده و جایزه قرار داده اند زیرا قطعات حکاکی شده در مکان های دفن و باستان شناسی در سراسر کره زمین پیدا شده است.

زیبایی و تاریخچه فیروزه به سختی قابل تطبیق است! با غرق شدن در تاریخ و دسیسه ها، واقعاً یک سنگ فریبنده است. این در دین، هنر، تجارت، مذاکرات معاهدات و البته به عنوان جواهرات ارزشمند برای بسیاری از پادشاهی ها و مردمان استفاده شده است. به نظر می رسد که فیروزه همیشه سنگی از زندگی، زیبایی و خوش شانسی به حساب می آید.

فیروزه یکی از قدیمی ترین سنگ های درمانی در طول تاریخ است. قرن ها به عنوان ابزاری شفابخش برای کل تمدن ها خدمت کرده است. این سنگ یکی از اولین سنگ های قیمتی است که تاکنون استخراج شده است و قدمت آن به 6000 سال قبل از میلاد مسیح در شبه جزیره سینا در مصر بر می گردد. مصریان باستان مردگان خود را با سنگ فیروزه به خاک می سپردند و حتی در ایران و دیگر سواحل ایرانی نیز این سنگ دارای ارزش معنوی زیادی شناخته می شد.

در مکزیک، آزتک ها نیز چیز خاصی در سنگ قیمتی فیروزه مشاهده کردند و اغلب هنگام ساخت ماسک های زیبا از آن استفاده می کردند. در دنیای مدرن تر ما، فیروزه مترادف فرهنگ بومی آمریکا است و مردم ناواهو و زونی اغلب از آن برای پخت و پز طلسم های زیبا، طلسمات، آویزها، انگشترها، دستبندها و حتی سگک های کمربند استفاده می کنند.

برای کسانی که می خواهند از این سنگ نهایت استفاده را ببرند باید از آن هر روز به صورت کامل استفاده کنند.

 و …

فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه ی سنگ فیروزه

خواص زمین شناسی سنگ فیروزه

خواص درمانی جسمی سنگ فیروزه

خواص درمانی ذهنی و عاطفی سنگ فیروزه

خصوصیات متافیزیکی فیروزه

مراقبت مناسب از فیروزه

خواص فیروزه در روایات

عنوان : پاورپوینت خواص سنگ فیروزه و کاربردهای آن

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 30

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت خواص سنگ فیروزه و کاربردهای آن

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید