پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی

پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 82 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 سپتامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی

پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی شامل 32 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی، با حضور 110 تن از چهره‌های فعال ستادهای انتخاباتی سیدمحمد خاتمی، با هدف حمایت از دولت وی در 14/9/77 با دبیرکلی سید محمدرضا خاتمی (برادر خاتمی) اعلام موجودیت کرد و در تاریخ 1/12/77 از وزارت کشور مجور فعالیت رسمی را دریافت کرد و سه شعار انتخاباتی خاتمی، آزادی در بیان، منطق در گفتار و قانون در عمل را سرلوحه‌ی فعالیت خود قرار داد.

اعضای شورای مرکزی این حزب عبارتند از:

سید محمدرضا خاتمی، مصطفی تاج‌زاده، جلال جلالی‌زاده، حمیدرضا جلایی‌پور، سعید حجاریان، محمود حجتی، سیدصفدر حسینی، ناصر خالقی، هادی خانیکی، کریم ازغندی‌پور، علی‌اصغر خدایاری، فاطمه راکعی، عبدالله رمضان‌زاده، محمدعلی سعدایی، داوود سلیمانی، سعید شریعتی، علی شکوری‌راد، احمد شیرزاد، سعید شیرکوند، محسن صفایی فراهانی،هادی قابل، حسین کاشفی، عباس کوشا، الهه کولایی، محمد کیانوش‌راد، محسن میردامادی، محمد نعیمی‌پور، سید شمس‌الدین وهابی، فخرالسادات محتشمی‌پور، اروج‌علی محمدی.

زمینه‌های شکل‌گیری جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

هر چند سیدمحمد خاتمی ابتدا از طرف مجمع روحانیون مبارز به‌عنوان کاندیدای هفتمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری معرفی شد، اما بودند چهره‌های جوان‌تر و روشنفکر از نیروهای جناح چپ که به بسیاری از اصول این جناح وفادار بودند، لیکن به‌دلیل آراء و افکار نو و جدید خاتمی، قاطعانه از نامزدی او در ریاست‌جمهوری حمایت کردند. این نیروهای اکثرا تحصیل‌کرده که بر خلاف اعضای مجمع روحانیون مبارز اکثرا از غیر روحانیون تشکیل می‌شدند، ابتدا در مرکز مطالعات استراتژیک که ریاست آن‌را موسوی خوئینی‌ها بر عهده داشت، و یا روزنامه‌ی سلام که مدیر مسئولش باز هم ایشان بود دور هم جمع شدند و سپس در ستاد انتخاباتی خاتمی مجتمع شدند. در ظاهر امر اجتماع این نیروها در زمان انتخابات یک حرکت مقطعی و خودجوش می‌نمود، اما به‌تدریج به یک تشکل منسجم و کارآمد تبدیل شد و برخی از اعضای برجسته‌ی آن وارد کابینه‌ی خاتمی شدند و پس از آن این حرکت منجر به تشکیل جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی گردید.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

زمینه‌های شکل‌گیری جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

ویژگی‌های جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

اساسنامه

مرامنامه

عملکرد و فعالیت جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

مواضع و دیدگاه‌های جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

سرانجام جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

عنوان : پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 32

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید