پاورپوینت جان پناه ها در ساختمان

پاورپوینت جان پناه ها در ساختمان

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 106 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت جان پناه ها در ساختمان

پاورپوینت جان پناه ها در ساختمان ppt در 54 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

ضوابط اجرای جان پناه در مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان در رابطه با ساختمان‌ها با کاربری‌های متفاوت و در مناطق مختلف ساختمان گفته شده است. در این مقاله به تعریف جان پناه، ارتفاع استاندارد یک جان پناه برای پشت بام، انواع جان پناه و در نهایت نحوه اجرای آن پرداخته‌ایم.

 

 

مراحل اجرای جان پناه کدام است؟

 معمولا اجرای جان پناه در ادامه کار دیوارچینی و پیش از اجرای نما انجام می‌شود. معمولا اجرای جان پناه با دیوارچینی دو ردیف آجر در طول و یا یک ردیف آجر در عرض، برای به دست آوردن پهنای استاندارد، صورت می‌گیرد.

ساخت دیوار دست انداز از سقف سازه شروع می‌شود و تا ارتفاع 120 سانتی‌متری ادامه پیدا می‌کند. دیوار چینی باید به صورت استاندارد و با ملات ماسه و سیمان مرغوب انجام شود.پس از ساخت دست انداز به روش دیوار چینی، نمای ساختمان اجرا می‌شود و در مرحله نازک کاری، پس از اتمام سقف، سیمان‌کاری روی آن انجام می‌شود و روی سیمان‌کاری، عایق رطوبتی اجرا می‌شود و روی عایق هم یک لایه موزاییک یا هر کف‌پوش مد نظر دیگری برای محافظت از لایه عایق رطوبتی اجرا می‌شود.

 

جنس جان پناه

در احداث آن از مصالح پرقدرت و محکمی همانند: آجر مرغوب زنجاب، بتن، شیشه، فلز، کابل، ملات سیمان و ماسه استفاده می شود. چون دیوار جان پناه باید دارای قابلیت مقابله با بادهای جانبی را داشته باشد. امروزه ظرافت در طراحی از سایر اولویت ها جلوتر است. به ویژه ظرافت و طراحی شیک در پروژه های بزرگ از توجه زیادی برخوردار است که در این مورد یکی از ملزوماتی که می توان انتخاب کرد نرده های شیشه ای است.

 

 

مکان های اجرای جان پناه

علاقه ی روز افزون مردم به تماشای نزدیک بازی‌های گروهی همچون فوتبال، والیبال و اسب سواری و غیره،  صاحبان سرمایه را بر آن داشته تا به ساخت ورزشگاه‌های بزرگ‌تر روی آورند. این افزایش ظرفیت برای عدم افت کیفیت معمولاً به صورت عمودی اجرا می‌شود. در این مکان ها جان پناه‌ها نقش اساسی دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نصب آسانسور در ساختمان‌های کوچک و قدیمی نیز نیاز به اجرای جان پناه از جنس غیر از آجری و بتنی است. در این مواقع استفاده از انواع جان پناه شیشه‌ای و فلزی که جای کمتری را اشغال می‌کنند، بیشتر می‌شود.

 

 

فهرست

مقدمه

جان پناه چیست؟

مقررات و استانداردهای جان پناه پشت بام و پله

دلایل سقوط جان پناه و خطرات آن چیست؟

مراحل اجرای جان پناه کدام است؟

اجرای جان پناه در چه مکان‌هایی کاربرد دارد؟

جنس جان پناه

ویژگی های جان پناه

اجرای کار:

مکان های اجرای جان پناه

جان پناه (هندریل) شیشه ای چیست؟

انواع جان پناه شیشه‌ای

جان پناه با جنس شیشه سکوریت

  شیشه لمینت

کاربرد جان پناه شیشه ای

مزایای هندریل شیشه‌ای

نرده شیشه‌ای

کاربردهای نرده شیشه‌ای

 

 

عنوان: پاورپوینت جان پناه ها در ساختمان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 54 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید