پاورپوینت تکنیک FAB در فروش چیست

پاورپوینت تکنیک FAB در فروش چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 168 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 دسامبر 2020

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تکنیک FAB در فروش چیست

پاورپوینت تکنیک FAB در فروش چیست شامل 15 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

تکنیک FAB یکی از متداول ترین روش های فروش به شمار می رود که می توان از آن در محیط های خرده فروشی و بازارهای B2B و B2C استفاده کرد. در این مبحث تکنیک FAB در فروش را با ذکر مثال مورد بررسی قرار خواهیم داد .

تکنیک FAB چیست؟

روش های زیادی برای فروش وجود دارند اما تکنیک FAB بهترین گزینه برای فروش بیشتر محصولات یا خدمات تخصصی محسوب می شود. در حقیقت تکنیک FAB در شرایطی که سود و مزایای نهایی فرآیند فروش مشخص نیست، یک راهکار ایده آل برای صاحبان کسب و کار به شمار می رود. علاوه بر این، استفاده از این تکنیک در تمام مراحل بازاریابی و استراتژی فروش نیز امکان پذیر است.

اصطلاح FAB مخفف سه عبارت انگلیسی Features (خصوصیات)، Advantages (برتری ها) و Benefits (فواید) است. اکثر شما با خصوصیات و فواید یک محصول آشنایی دارید اما در این مبحث آنها را به طور مختصر توضیح خواهیم داد.

• خصوصیات (Features) :

خصوصیات به معنای یک مولفه یا جنبه منحصر به فرد یک محصول است. برای مثال لنز 24 مگاپیکسل و لرزشگیر اپتیکال از خصوصیات یک دوربین عکاسی محسوب می شود. اگر شما یک عکاس حرفه ای هستید، ویژگی های این دوربین برای شما کاملاً شناخته شده است اما اگر تازه وارد دنیای عکاسی شده اید این خصوصیات باید به شما توضیح داده شوند.

در حقیقت اکثر مشتریان برای اولین بار است که از شما خرید می کنند و با ویژگی های مهم محصولات شما آشنایی ندارند؛ بنابراین شما باید فواید محصولات خود را برای مشتریان توضیح دهید.

• برتری ها (Advantages) :

برتری به این معنی است که یک محصول جایگاه بالاتر و بهتری از سایر رقبا داشته باشد. ما از طریق مزیت و برتری های یک محصول متوجه خواهیم شد که ویژگی های آن چطور به ما سود می رسانند. برای مثال ویژگی لنز 24 پیکسل دوربین امکان ثبت تصاویر با کیفیت مطلوب را در اختیار شما قرار می دهد؛ علاوه بر این شما می توانید بدون افت کیفیت عکس های ثبت شده با این لنز را تا چند برابر بزرگ کنید.

• فواید (Benefits) :

فواید یک محصول به معنای رفع نیاز مصرف کنندگان است. برای مثال لنز 24 مگاپیکسلی دوربین فواید متعددی نظیر ثبت تصاویر با وضوح بالا، امکان زوم بدون افت کیفیت و کیفیت بالای فیلمبرداری را برای یک عکاس به ارمغان خواهد آورد. ویژگی لرزش گیر اپتیکال نیز قابلیت عکاسی از سوژه های در حال حرکت را در اختیار عکاس قرار می دهد.

در حقیقت خصوصیات یک محصول است که فوایدی برای مشتریان به همراه دارد، اما همانطور که در مثال ذکر شده مشاهده کردید اگر مصرف کننده تخصصی در عکاسی نداشته باشد، آنگاه درکی از فایده لنز 24 مگاپیکسلی یا لرزش گیر اپتیکال نخواهد داشت. به عبارت دیگر، موضوعاتی که ما به عنوان فروشنده از آن آگاه هستیم معمولاً در فرآیند فروش فراموش می شوند.

البته این موضوع که لنز 24 مگاپیکسل چطور باعث افزایش کیفیت تصاویر می شود یا اینکه لرزش گیر اپتیکال چه کمکی به عکاسی از سوژه های در جال حرکت خواهد کرد را می توان از طریق تکنیک FAB به مشتری توضیح داد. در غیر اینصورت مردم تعاریف ما از یک محصول را باور نخواهند کرد.

به طور کلی می توان گفت ترکیب خصوصیات، برتری ها و فواید موجب درک بهتر مشتری از محصول می شود. تکنیک FAB همچنین به ماندگاری محصول در ذهن خریدار آینده نگر کمک خواهد کرد چرا که او از فواید محصول آگاه است. این تکنیک به ویژه در فروش سرویس های تخصصی یا محصولاتی با برتری رقابتی که به خوبی شناخته شده نیستند بسیار کمک کننده خواهد بود. البته استفاده از روش FAB در کمپین های معرفی محصول، بازاریابی تلفنی و انواع دیگر بازاریابی نیز امکان پذیر است.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

تکنیک FAB چیست؟

خصوصیات

برتری ها

فواید

نمونه های استفاده از FAB

فروش لباس بچگانه

شغل روانشناسی

تولید ماشین لباسشویی

عنوان : تکنیک FAB در فروش چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 15

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تکنیک FAB در فروش چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید