پاورپوینت تکنولوژی دوقلوی دیجیتال چیست

پاورپوینت تکنولوژی دوقلوی دیجیتال چیست

دسته بندی:

قیمت: 15000 تومان

تعداد نمایش: 181 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 فوریه 2022

به روز رسانی در: 20 فوریه 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تکنولوژی دوقلوی دیجیتال چیست

پاورپوینت تکنولوژی دوقلوی دیجیتال چیست شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

دوقلوی دیجیتال نمایش دیجیتالی یک جسم فیزیکی، فرآیند یا سرویس است. یک همزاد دیجیتال می‌‌تواند یک کپی دیجیتالی از یک شیء در دنیای فیزیکی مانند موتور جت، نیروگاه‌های بادی، یا حتی موارد بزرگ‌تر مانند ساختمان‌ها یا حتی کل شهر باشد. همچنین از فناوری دوقلو‌های دیجیتال می‌توان برای تکثیر فرآیندها به‌منظور جمع‌آوری داده‌ها برای پیش‌بینی عملکرد آنها استفاده کرد.

در واقع یک همزاد دیجیتال، یک برنامه رایانه‌ای است که با استفاده از داده‌های دنیای واقعی، شبیه‌سازی‌هایی را ایجاد می‌کند که می‌توانند عملکرد یک محصول یا یک فرآیند را پیش‌بینی کنند. این برنامه‌ها می‌توانند با کمک اینترنت اشیا (صنعت ۴.۰)، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل نرم افزار‌ها، میزان خروجی را افزایش دهند. با پیشرفت یادگیری ماشین و عواملی همچون داده‌های بزرگ، این مدل‌ها و الگوهای مجازی به یک اصل مهم در مهندسی مدرن برای ایجاد نوآوری و بهبود عملکردها تبدیل شده‌اند.

نحوه عملکرد فناوری دوقلوی دیجیتال

برای ایجاد یک دوقلوی دیجیتال، متخصصان ریاضی کاربردی یا علوم داده در مورد فیزیک و داده‌های عملیاتی یک شیء فیزیکی یا یک سیستم، شروع به تحقیق می‌کنند تا بتوانند یک مدل ریاضی از آن را شبیه‌سازی کنند. توسعه دهندگان دوقلوهای دیجیتال باید اطمینان حاصل کنند که مدل رایانه‌ای مجازی می‌تواند از حسگرهایی که داده‌های نسخه دنیای واقعی را جمع‌آوری می‌کنند، بازخورد دریافت کند. در نتیجه، نسخه دیجیتال می‌تواند هر آنچه در نسخه اصلی وجود دارد را در آن لحظه، تقلید و شبیه‌سازی کند.

یک همزاد دیجیتال می‌تواند به همان اندازه که شما نیاز دارید پیچیده یا ساده طراحی شود و با مقادیر مختلف داده تعیین می‌کند که مدل دقیقاً چگونه نسخه فیزیکی دنیای واقعی را شبیه‌سازی می‌کند. از همزاد دیجیتال به همراه نمونه اولیه می‌توان برای ارائه بازخورد محصول در هنگام تولید استفاده کرد یا حتی نمونه اولیه می‌تواند به عنوان نمونه واقعی در کنار نسخه فیزیکی ارائه شود.

حل چالش‌ها با دوقلوی دیجیتال

از آنجا که دوقلوی دیجیتال در طیف وسیعی از صنایع، از خودروسازی گرفته تا بهداشت و تولید برق، قابل استفاده است، برای حل بسیاری از چالش‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. می‌توان به چالش‌هایی همچون آزمایش خستگی و مقاومت در برابر خوردگی توربین‌های بادی دریایی و بهبود کارایی در اتومبیل‌های مسابقه‌ای اشاره کرد. از این فناوری در مدل‌سازی بیمارستان‎ها برای صرفه‌جویی در هزینه‎های نظارت بر بیمار، نگهداری پیشگیرانه، ارائه مراقبت‎های بهداشتی و پیدا کردن راه و روش‌های پیشرفت در این حوزه نیز استفاده می‌شود. یک همزاد دیجیتال به کاربران این امکان را می‌دهد تا راه‌حل‌های مربوط به توسعه چرخه عمر محصول، تولید و بهبود فرآیند تولید محصول و آزمایش نمونه اولیه را بررسی کنند. در چنین مواردی، یک همزاد دیجیتال عملاً می‌تواند مشکل را در نمونه، شناسایی و قبل از مرحله تولید، آن را رفع کند.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

نحوه عملکرد فناوری دوقلوی دیجیتال

حل چالش‌ها با دوقلوی دیجیتال

تاریخچه دوقلوهای دیجیتال

انواع دوقلوی دیجیتال

مزایای استفاده از دوقلوی دیجیتال

کاربرد دوقلوهای دیجیتال

بهره‌وری بالا با استفاده از تکنولوژی دوقلوی دیجیتال

عنوان : پاورپوینت تکنولوژی دوقلوی دیجیتال چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 25

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تکنولوژی دوقلوی دیجیتال چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید