پاورپوینت توربین بادی چیست

پاورپوینت توربین بادی چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 140 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 4 ژوئن 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت توربین بادی چیست

پاورپوینت توربین بادی چیست شامل 36 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

توربین بادی ماشینی است که انرژی جنبشی ناشی از باد را به برق تبدیل می کند. پره های یک توربین بادی بسته به فناوری آنها ، بین ۱۳ تا ۲۰ دور در دقیقه با سرعت ثابت یا متغیر می چرخند، سرعت روتور نسبت به سرعت باد متفاوت است تا به بازدهی بیشتری برسد. در ادامه مبحث توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد.

باد حرکت هوا از یک منطقه با فشار بالا به یک منطقه با فشار کم است. در حقیقت ، باد وجود دارد چون خورشید سطح زمین را یکنواخت گرم نمی کند. با بالا رفتن هوای گرم ، هوای خنک تری برای پر کردن جای آن وارد می شود و ایت جریان باد را تولید می کند. تا زمانی که خورشید بتابد ، باد می وزد و باد مدتهاست که به عنوان منبع نیرو برای انسانها عمل می کند.

دریانوردان باستان از بادبان ها برای کمک گرفتن از باد برای حرکت استفاده می کردند. کشاورزان زمانی از آسیاب های بادی برای خرد کردن غلات و پمپاژ آب استفاده می کردند. امروزه  توربین های بادی  برای تولید برق استفاده می شوند. طی یک دهه گذشته ، استفاده از توربین های بادی بیش از ۲۵ درصد در سال افزایش یافته است. البته هنوز هم ، تنها بخش کمی از انرژی جهان را باد تأمین می کند.

بازدهی توربین بادی چگونه است؟

بیشتر انرژی بادی از توربین هایی تأمین می شود که می توانند به بلندی یک ساختمان ۲۰ طبقه باشند و دارای سه تیغه ۲۰۰ فوت (۶۰ متر) هستند. باد پره ها را می چرخاند و شافت متصل به ژنراتور تولید کننده برق را به حرکت در می آورد.

بزرگترین توربین های بادی در طول سال برق کافی (حدود ۱۲ مگاوات ساعت) برای تأمین حدود ۶۰۰ خانه در ایالات متحده را تولید می کنند. نیروگاه های بادی دارای ده ها و گاهی صدها توربین ها هستند که به طور خاص در نقاط بادخیز کنار هم قرار گرفته اند. توربین بادی خانگی که در حیاط خانه احداث شده اند نیز می توانند برق کافی را برای یک خانه یا محل تجاری کوچک تولید کنند.

باد یک منبع پاک انرژی تجدیدپذیر است که هیچ آلودگی آب و هوایی ایجاد نمی کند و از آنجاییکه باد رایگان است پس از تولید یک توربین ، هزینه های عملیاتی آن تقریباً صفر است. تولید انبوه و پیشرفت های تکنولوژی هزینه توربین بادی و قیمت توربین بادی را ارزان تر می کند و بسیاری از دولت ها مایل به استفاده از این انرژی تجدید پذیر پاک هستند.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

بازدهی توربین بادی چگونه است؟

انواع توربین ‌های بادی

اجزاء توربین بادی

توربین بادی چگونه کار می کند؟

توربین بادی چقدر می تواند برق تولید کند؟

مزایای استفاده از توربین بادی

چالش های استفاده از توربین بادی

توربین بادی در ایران

آینده انرژی باد

عنوان : پاورپوینت توربین بادی چیست

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت توربین بادی چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید