پاورپوینت تقویم محتوایی چیست

پاورپوینت تقویم محتوایی چیست

دسته بندی:

قیمت: 30000 تومان

تعداد نمایش: 115 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 ژانویه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تقویم محتوایی چیست

پاورپوینت تقویم محتوایی چیست شامل 31 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

آیا می‌دانید در روز سه‌شنبه این هفته قرار است چه مطلبی را در وبلاگتان پست کنید یا در شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان به اشتراک بگذارید؟ برای شنبه هفته آینده چطور؟ چهارشنبه ماه دیگر؟ اولین دوشنبه سال جدید؟ اگر جوابی برای این سوالات ندارید نگران نباشید. پاسخ این سوالات را از تقویم محتوایی خود می‌توانید دریافت کنید.

۸۸ درصد کسب‌وکارها ارزش بازاریابی محتوایی را در هماهنگی آن با استراتژی کلی بازاریابی خود می‌دانند. پس زمان آن رسیده که برای فرآیندهای بازاریابی و نحوه اجرای استراتژی بازاریابی محتوایی خود روشی مدون و سازماندهی شده را آغاز کنید. می‌پرسید چرا؟ چون در حدود ۶۰ درصد عملکرد بازاریابی محتوایی شما را ارتقا می‌دهد. در این مطلب قصد داریم درباره تقویم محتوا، کاربردهایش در وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی و مزایای آن برای کسب‌وکارتان صحبت کنیم.

تقویم محتوایی چیست؟

تقویم محتوایی را با نام تقویم تحریریه هم می‌شناسند. تقویم محتوا راهی برای برنامه‌ریزی و سازماندهی کلیه مطالب آینده کسب‌وکارتان است. البته می‌توان آن را به روش‌های مختلفی ایجاد کرد. به عنوان مثال؛ تقویم محتوای رسانه‌های اجتماعی، همه پست‌های موجود در تمامی کانال‌های رسانه اجتماعی کسب‌وکارتان (توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام، تلگرام، پینترست و…) را دربرمی‌گیرد.

به طور کلی یک تقویم محتوا شامل تمامی قطعات و بخش‌هایی است که می‌خواهید در آینده ایجاد یا به‌روزرسانی کنید. این قطعات می‌توانند مربوط به ارتقای وضعیت رسانه اجتماعی، بررسی فعالیت‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده، مشارکت‌ها و حتی اصلاح و تغییر محتواهای موجود باشند.

اگر لیست اولویت‌بندی محتواهای مربوط به وبلاگ کسب‌وکارتان را در یک تقویم ایجاد کنید، می‌توانید به زمانبندی‌های محتوایی پایبند باشید. کارها روی روال مشخصی انجام می‌شوند و در تمام طول سال بهره‌وری بیشتری را تجربه می‌کنید.

تقویم محتوایی چه کمکی به کسب‌وکار شما می‌کند؟

چرا تقویم محتوایی مهم است؟ اگر وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی‌تان را برای سرگرمی راه‌اندازی نکردید؛ بنابراین حتما به تقویم محتوا نیاز دارید تا در پیاده‌سازی استراتژی محتوایی به شما کمک کند. چهار مزیت تقویم محتوا برای کسب‌وکار عبارت هستند از:

و …

فهرست مطالب

مقدمه

تقویم محتوایی چیست؟

تقویم محتوایی چه کمکی به کسب‌وکار شما می‌کند؟

کاربرد تقویم محتوایی در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ

چگونه تقویم محتوایی ایجاد کنیم؟

عنوان : تقویم محتوایی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 31

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تقویم محتوایی چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید