پاورپوینت تحلیل کارخانه پایکار

پاورپوینت تحلیل کارخانه پایکار

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 123 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل کارخانه پایکار

این فایل شامل تحلیل کارخانه پایکار در قالب پاورپوینت دارای 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کارخانه پایکار

25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
مساحت
موقعیت
معرفی پروژه کارخانه پایکار
معرفی گروه طراحی
کانسپت طرح کارخانه پایکار
ریزفضاها
ویژگی های طرح
سایت پلان کارخانه پایکار
پلان طبقات کارخانه پایکار
مقاطع
و…

 

مختصری از متن:

طراحی ساختمان در مرداد ماه سال 1385 آغاز شد. عملکرد اصلی این کارخانه طراحی و تولید صنعتی و انبوه همه اجزای ساختمان، اعم از دیوارها و سقفهای پیش ساخته است که به نوعی کارکرد سازه ای نیز خواهند داشت.

خواست کارفرمای پروژه این بود که معماری خود مجموعه نیز طرح و ساختاری متفاوت و شاخص داشته باشد، چرا که تولیدات کارخانه ارتباط مستقیم با ساخت و ساز صنعتی در کشور دارد.

کارخانه پایکار بنیان پانل در شهرک صنعتی پرند در 35 کیلومتری تهران ، یک کارخانه تولید سیستم ساختمان های پیش ساخته ، توسط گروه معماری آراد – بهرام کلانتری و کوروش دباغ – طراحی شده است .

زیربنای کل پروژه 10500 مترمربع  است این نوع ساختمان ها همیشه دارای ویژگی هایی مانند دهانه های بزرگ ، ساختار مدولار و فضای همگن هستند .

معماری کارخانه پایکار بنیان رتبه اول جایزه معمار سال ۱۳۸۶ را به دست آورده است. کارفرمای این پروژه صنعتی یعنی شرکت پایکار بنیان پانل به عنوان شرکت تولیدی گروه پایکار بنیان در سال ۱۳۸۷ تاسیس گردیده است. هدف گروه پایکار بنیان از اجرای این مجموعه صنعتی تغییر سیستم ساخت و ساز سنتی به سیستم ساختمان های مدرن صنعتی بوده است.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل کارخانه پایکار

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 25

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تحلیل کارخانه پایکار

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید