پاورپوینت تحلیل مهدکودک Taka Tuka -بررسی معماری مهدکودک Sunflower

پاورپوینت تحلیل مهدکودک Taka Tuka -بررسی معماری مهدکودک Sunflower

دسته بندی:

قیمت: 9500 تومان

تعداد نمایش: 106 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 آوریل 2021

به روز رسانی در: 8 اکتبر 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک Taka Tuka  -بررسی معماری مهدکودک Sunflower

این فایل شامل  بررسی دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک Taka Tuka  و  مهدکودک Sunflower در قالب پاورپوینت و  دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل مهدکودک Taka Tuka  -بررسی معماری مهدکودک Sunflower ، قابل ویرایش،34 اسلاید؛ شامل:

نمونه اول:

گروه طراحی
مساحت
موقعیت
معرفی پروژه مهدکودک Taka Tuka
کانسپت طرح
مصالح نما
نورگیری ساختمان مهدکودک Taka Tuka
پلان مهدکودک Taka Tuka
نما
مقطع
و…

 

مختصری از متن نمونه اول :

دانشجویان دانشکده معماری دانشگاه فنی برلین، با مدیریت “سوزان هافمن” طراحی و اجرای پروژه‌های مختلفی را برعهده دارند. یکی از این پروژه‌ها، مهدکودک Taka Tuka می‌باشد. در نتیجه، یک ساختار چندوجهی در نمای این مهدکودک طراحی شده است.
هدف از طراحی این مهدکودک، برقراری رابطه منطقی بین محیط بیرون و درون ساختمان بود.این نما، علاوه بر ایجاد فضاهای تعاملی و ارتباطی، با هزینه بسیار کم و با بازیافت مواد ساختمانی، طراحی و اجرا شد.
Pippi Longstockings “Taka-Tuka-Land” جزیره خیالی در دریاهای جنوبی نام خود را به این مهد کودک در برلین-اسپانداو می دهد. این مهدکودک در منطقه ای واقع شده است که واحه ای از فضای سبز است.
خود ساختمان به عنوان درخت بلوط قدیمی Pippi تعبیر شده است  ، که در آن لیموناد داخلی توخالی تولید می شود. لیموناد “پوست” خشن دیواره ها را شکسته و به بیرون جریان می یابد. در پوست درخت بلوط کودکان می توانند بالا بروند ، پنهان شوند و استراحت کنند. فضای قابل اجرا در داخل نما به خوبی روکش شده و از هرگونه شرایط آب و هوایی محافظت می کند.

 

 

نمونه موردی دوم بررسی معماری مهدکودک Sunflower

گروه طراحی
مساحت
موقعیت مهدکودک Sunflower
بررسی سایت
بررسی حجم مهدکودک Sunflower
چیدمان فضا
پلان طبقات مهدکودک Sunflower
مقطع
نما مهدکودک Sunflower
و…

 

مختصری از متن:

هانوی (Hanoi) پایتخت شلوغ و پرتراکم کشور ویتنام (Vietnam) با مشکلات زیادی رو به رو است؛ مهم ترین آن ها شاید کمبود زمین موردنیاز برای کاربری های مختلف باشد. در چنین شرایطی، حصول اطمینان از تخصیص فضاهای لازم برای عملکردهای آموزشی و ورزشی ویژه ی کودکان، همیشه یک چالشِ مهم به شمار آید.
با در نظر گرفتن این وضعیت می توان گفت مهدکودک SunFlower یا گل آفتابگردان که توسط کمپانی معماری و سرمایه گذاری Sujin ویتنام طراحی شده است،مهدکودک SunFlower (یا گل آفتابگردان) در زمینی ذوزنقه ای شکل بنا شده است؛ در شرایطی که از سه طرف در محاصره ساختمان های بلندمرتبه قرار دارد.
حجم ساختمان ترکیبی از دو حجم مکعب مستطیلی و دایره است که در این پروژه فضای آموزشی در حجم مستطیلی و فضای تفریحی در حجم دایره قرار گرفته است
فضای اداری – آموزشی این مهدکودک در یک بلوک بلند مستطیلی شکل و رو به جنوب، جانمایی شده است.
به این ترتیب هم نور طبیعی محیط، به نحو احسنت تامین خواهد شد و هم حفظ ایمنی و تامین هوای سالم آن با اختلال مواجه نمی شود.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل مهدکودک Taka Tuka  -بررسی معماری مهدکودک Sunflower

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 34

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تحلیل مهدکودک Taka Tuka

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید