پاورپوینت تحلیل معماری موزه جنگ جهانی دوم

پاورپوینت تحلیل معماری موزه جنگ جهانی دوم

دسته بندی:

قیمت: 11500 تومان

تعداد نمایش: 145 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 مارس 2022

به روز رسانی در: 12 مارس 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری موزه جنگ جهانی دوم

این فایل شامل تحلیل معماری موزه جنگ جهانی دوم در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری موزه جنگ جهانی دوم

28اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

گروه طراحی
موقعیت موزه جنگ جهانی دوم
مساحت
معرفی پروژه

پلان موزه جنگ جهانی دوم

مقطع موزه جنگ جهانی دوم
و…

مختصری از متن:

دسترسی به موزه از طریق برج امکان پذیر است. نمای مستحکم رو به جنوب، که با چند پنجره کوچک مستطیل شکل مشخص شده است، دری دارد که به نمایشگاهی درباره باستان شناسی محوطه منتهی می شود، اما این ورودی اصلی نیست. که زیر نمای شیشه ای قرار دارد. هنگام پایین آمدن 4.5 متری به سمت پایه خود در سطح 1- که لابی و میز اطلاعات در آن قرار دارد، مجموعه ای از پله های بیرونی به سمت بیرون می رود. مجموعه دیگری از پله ها از سطح زمین از طریق دهلیز پشت شیشه به داخل آن فرود می آیند. از سطح 1-، ابتدا فضای خالی را بیشتر به پایین نگاه می کنید.

نور طبیعی تا چهار طبقه از نمای شیشه‌ای ورودی، به پناهگاه وسیعی می‌افتد که در زیر میدان باز می‌شود. یک خط مستقیم از پله‌ها از اینجا پایین می‌آید، پلکان بالا را سایه می‌اندازد، اما طولانی‌تر و عمیق‌تر، به دو سطح پایین‌تر می‌رسد. این پلکان‌ها سنگین هستند – سازه‌های بتنی با باله‌های فولادی ضخیم در قسمت‌های زیرین‌شان – اما در فضای آزاد مانند روبان‌هایی به سمت پایین شناور می‌شوند.

عنوان:  پاورپوینت تحلیل معماری موزه جنگ جهانی دوم

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 28

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

1 798be

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید