پاورپوینت تحلیل طراحی پل عابر پیاده حقانی + دو نمونه موردی دیگر

پاورپوینت تحلیل طراحی پل عابر پیاده حقانی + دو نمونه موردی دیگر

دسته بندی:

قیمت: 29500 تومان

تعداد نمایش: 146 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 آگوست 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل طراحی پل عابر پیاده حقانی + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی سه نمونه پل عابر پیاده با عنوان های  پل عابر پیاده حقانی+ طراحی پل اسپلیت ( پل شکاف ) در شهر شنژن چین و  پل عابر تراورسینا در قالب پاورپوینت و دارای 37اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل طراحی پل عابر پیاده حقانی + دو نمونه موردی دیگر

37 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

نمونه اول

تحلیل طراحی پل عابر پیاده حقانی

گروه طراحی
مساحت پل عابر پیاده حقانی
موقعیت

معرفی پروژه پل عابر پیاده حقانی
هدف طراحی
بررسی سایت
بررسی سازه پل عابر پیاده حقانی
تیرهای اصلی نگهدارنده عرشه
پلان طبقات پل عابر پیاده حقانی
مقطع
نما
و…

 

مختصری از متن نمونه اول:

پل عابر پیاده حقانی (واقع در اراضی عباس آباد تهران) که توسط سمانه قاسمپور و امیر قاسمپور طراحی شده است، موفق به دریافت جایزه معماری بین الملی شیکاگو ۲۰۱۶ گردید، این طرح به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال اجرایی شدن می باشد.جایزه معماری بین الملی شیکاگو (international Architecture award Chicago) سالانه توسط موزه معماری و طراحی شیکاگو (Chicago athenaeum – museum of architecture and design) با همکاری مرکز اروپایی معماری، هنر، طراحی و مطالعات شهری (European Centre of architecture design art and urban studies) در ایتالیا برگزار می گردد. جایزه معماری بین‌المللی شیکاگو هرساله با هدف شناسایی آثار معماری برخوردار از استانداردهای بالای طراحی به ساختمان های ساخته شده یا طرح های ساخته نشده با موضوعات برج ها، ساختمانهای تجاری، ساختمان های مسکونی، طرح های شهری، ساختمان های مذهبی و صنعتی و … که از سراسر دنیا در این رقابت شرکت می کنند اهدا می گردد.

 

نمونه دوم

تحلیل طراحی پل اسپلیت ( پل شکاف ) در شهر شنژن چین

تیم طراحی
موقعیت
مساحت پل اسپلیت
معرفی پروژه
طرح و ترکیب‌بندی پل
سیستم سازه‌ای
پلان پل اسپلیت
و…

 

مختصری از متن نمونه دوم:

در این پروژه برای کنترل وزن، ارتفاع و دهانه تیرها، همچنین بمنظور مقابله با پدیده جمع شدگی، خزش و تنش حرارتی پل، در طراحی از یک تقسیم بندی منطقی برای تعیین موقعیت ستون‌ها استفاده شده است. برای نگه داشتن ابعاد تیر در ارتفاع ۷۵۰ میلی متر، اندازه دهانه ستون‌ها بین ۱۵ تا ۲۲ متر انتخاب شده‌اند. طول پل به سه قسمت تقسیم شده است و اتصال این قسمت‌ها به یکدیگر توسط تیرهای کنسولی به طول ۴ متر در هر دو طرف پل صورت گرفته است.

 

 

نمونه موردی سوم

تحلیل پل عابر تراورسینا

گروه طراحی
موقعیت پل عابر تراورسینا
معرفی پروژه
بررسی پل عابر تراورسینا
بررسی سازه
بررسی پل عابر سرانسانز
و…

 

مختصری از متن نمونه موردی سوم:

بالای قاب ها به وسیله تیرهایی از چوب صنوبر با پوششی شفاف از نوعی سریش به کف متصل می شوند که ضمن تحمل فشار و نگهداشتن کف، مقاومت لازم در برابر بارهای جانبی ناشی از باد را نیز تأمین می کنند. دو گوشه پایینی تمام مثلث ها به وسیله دو رشته کابل به هم متصل می شوند.
شکل سهمی وار مقطع این دو کابل برگرفته از نمودار گشتاور خمشی سازه تحت تأثیر بار یکنواخت است. تیرها با کابل های قطری کمکی موربی در فضا نگه داشته شده اند. وقتی بار زنده روی پل، کف و قاب های H شکل بر پل وارد می شود، کابلها تحت کشش و تیرهای چوبی تحت فشار قرار می گیرند.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل طراحی پل عابر پیاده حقانی + دو نمونه موردی دیگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 37

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

1

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید