پاورپوینت تحلیل طراحی ویلا پاسداشت طبیعت و ویلای کلبه ی پنج انگشتی

پاورپوینت تحلیل طراحی ویلا پاسداشت طبیعت و ویلای کلبه ی پنج انگشتی

دسته بندی:

قیمت: 30500 تومان

تعداد نمایش: 133 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 سپتامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل طراحی ویلا پاسداشت طبیعت و ویلای کلبه ی پنج انگشتی

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های  طراحی ویلاپاسداشت طبیعت واقع در سنگاپور و  ویلای کلبه ی پنج انگشتی در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل طراحی ویلا پاسداشت طبیعت و  ویلای کلبه ی پنج انگشتی

32اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

ویلا پاسداشت طبیعت

موقعیت
مساحت ویلاپاسداشت طبیعت
گروه طراحی
معرفی پروژه ویلاپاسداشت طبیعت
هدف طراحی
بررسی بام
بررسی سایت ویلاپاسداشت طبیعت
پلان طبقات
مقطع ویلاپاسداشت طبیعت
نما
و…

مختصری از متن:

هر یک از سه بال الهام گرفته از میسیان که کمی روی زمین نصب شده اند دارای یک منطقه تفریحی ، یک منطقه خانوادگی و یک منطقه اصلی خصوصی هستند. این ساختمان که به عنوان یک شکل منحصر به فرد یکپارچه دیده می شود ، هم به پاورپوینت تحلیل طراحی ویلاپاسداشت طبیعت و  ویلای کلبه ی پنج انگشتی
این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های  طراحی ویلاپاسداشت طبیعت واقع در سنگاپور و  ویلای کلبه ی پنج انگشتی در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد.

این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

تحلیل کلبه ی پنج انگشتی

گروه طراحی
مساحت
موقعیت کلبه ی پنج انگشتی
معرفی پروژه
بررسی فضای داخلی
ویژگی های طراحی
پلان طبقات کلبه ی پنج انگشتی
مقطع
و…

مختصری از متن:

این روش طراحی به گونه ای است که می تواند نیاز های متفاوت اعضای خانواده را برآورده کند، به عنوان مثال یکی از اعضای خانواده ممکن است ویلایی دنج و قدیمی را بپسندد و دیگری طرفدار سبک معاصر باشد. در اینجا هر دو سلیقه در یک بنا گنجانیده می شود. شرکت Powerhouse با قرار دادن این ویلا در منطقه ای کلاسیک و افزودن ایده های مدرن توانست تناسب و هماهنگی جدیدی را ایجاد کند. چوب ساده ی مشکی رنگ که در سقف به کار رفته، تضاد کاملی را با رنگهای موجود در طبیعت ایجاد کرده است. بر خلاف نمای خارجی ساختمان، فضای داخلی به رنگ سفید انتخاب شده، به همین دلیل ساختمان را روشن تر نشان می دهد.

عنوان: پاورپوینت تحلیل طراحی ویلا پاسداشت طبیعت و  ویلای کلبه ی پنج انگشتی

فرمت : ppt

تعداد صفحات 32

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

11

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید