پاورپوینت تحلیل حمام شاهزاده اصفهان

پاورپوینت تحلیل حمام شاهزاده اصفهان

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 132 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 سپتامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل حمام شاهزاده اصفهان

پاورپوینت تحلیل حمام شاهزاده اصفهان ودارای 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد.از این رو  در ادامه ابتدا فهرست مطالب وسپس مختصری از متن این پاورپوینت و در انتها تصویری بخشی از اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما عزیزان قرار داده شده است و همچنین در اسلایدها برا بیان راحت ترمطالب از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

مختصری از متن:

حمام شاهزاده در بازار فرش اصفهان واقع شده و بر سردر آن نقش دو فرشته تاجدار دیده می شود. این حمام از بخش های سربینه و گرم خانه و میان در و فضای چال حوض تشکیل شده که هر یک نیز فضاها و بخشهایی دارد.
در میان سربینه حمام، فضایی با قاعده هشت ضلعی قرار دارد که بر فراز آن گنبدی با تزئینات رسمی بندی بنا گردیده است. در این قسمت علائم بروج دوازده گانه بر روی گچ نقاشی شده که امروزه بخشهایی از آن باقی است.
سه حوض مستطیل شکل نیز با اندازه های مختلف در سکوهای اطراف سربینه تعبیه شده که پیش از ورود به سکوها، پا در آنها می گذاشته اند. ازاره سربینه کاشی فیروزه ای ساده است و کاشی های دیگری با گلهای رنگی ساده به آن تنوع می بخشد.

پاورپوینت تحلیل حمام شاهزاده اصفهان

25 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

مقدمه
موقعیت
تاریخچه

بخش های مختلف حمام شاهزاده

بررسی سربینه
میان در
گرمخانه
چال حوض
ویژگی های طراحی
تزیینات
پلان
مقطع
و…

699

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید