پاورپوینت تبلیغات پاپ آپ چیست

پاورپوینت تبلیغات پاپ آپ چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 150 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 ژانویه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تبلیغات پاپ آپ چیست

پاورپوینت تبلیغات پاپ آپ چیست شامل 34 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

در بعضی سایت‌ها از لحظه‌ای که وارد سایت می‌شوید تا وقتی کارتان تمام می‌شود و نیت می‌کنید که سایت را ترک کنید، از در و دیوار سایت آگهی بیرون می‌آید. از سمت چپ یک پیام بیرون می‌زند، از بالا یک نوار تبلیغاتی ناگهان پایین می‌افتد، وقتی خیالتان راحت می‌شود که دیگر همه چی امن و امان است و در حال خواندن مقاله هستید، یک پیام از وسط صفحه باز می‌شود که بیا به ما امتیاز بده!!

تازه وقتی در حال فرار هستید و می‌خواهید صفحه را ببندید و بروید، یک پنجره دیگر باز می‌شود که پیشنهاد می‌دهد در سایت عضو شوید! بدتر ار این هم مگر می‌شود؟

اما صبر کنید!

هیچ چیز آنقدر بد نیست، تا وقتی که از آن بد استفاده شود. همین پاپ آپ‌های مزاحم می‌توانند بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشند. در این مطلب توضیحات بیشتری راجع به آن میدهیم .

پاپ آپ چیست؟

pop up نوعی تبلیغات آنلاین است که معمولاً در پنجره‌ای کوچکتر و جدا از صفحه اصلی باز می‌شوند و در معرض دید کاربران قرار می‌گیرد. این پنجره‌ها اکثر اوقات شامل یک پیشنهاد یا تبلیغ است که به طور ناگهانی روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود تا توجه کاربر را به خودش جلب کند. مطمئنم الان متوجه شده‌اید که درباره چه پیام‌هایی صحبت می‌کنیم، چون روزی چندبار جلوی چشمتان قرار می‌گیرد.

دقت کنید که اسم این تبلیغات در اصل پاپ آپ نیست و به آن عمل ظاهر شدن ناگهانی pop up می‌گویند؛ اسم پنجره‌های ظاهر شده مودال یا همان ماژول فارسی، صفحات بینابینی و اینجور چیزهاست. اما در ایران همه را پاپ آپ می‌گوییم، پس زیاد روی اسمش حساس نشوید!

تبلیغات پاپ آپ هیچ اندازه استانداردی ندارند، گاهی به صورت یک پنجره کوچک در گوشه صفحه ظاهر می‌شوند؛ گاهی هم تمام‌صفحه هستند و کامل روی صفحه‌ای که در حال خواندن آن هستید را می‌گیرد.

در مقدمه گفتیم که این پیام‌ها در عین اینکه می‌توانند حاوی پیشنهادهای جذابی باشند، می‌توانند تجربه کاربری را نابود کنند! حتی سازنده این ماژول‌ها هم خودش به این قضیه معترف است!

سازنده pop up از مردم عذرخواهی کرد!

در اواسط دهه 1990، ایتن زاکرمن به عنوان یک طراح و برنامه‌نویس در tripod.com، روی طرحی کار می‌کرد که بر اساس صفحه‌ای که کاربر به آن وارد شده یک تبلیغ هدفمند به او نشان دهد.

این برنامه‌نویس تبلیغات pop up را معرفی کرد و خیلی زود این تبلیغات فراگیر شد؛ جالب است بدانید که آقای زاکرمن بعد از مدتی بخاطر این اختراعش عذرخواهی کرد و اعتراف کرد که این منفورترین ابزار تبلیغات است!

به نظر می‌رسد که سایت‌های مختلف با پاپ آپ‌های بی‌ربط و مزاحم حسابی روی اعصاب زاکرمن راه رفته‌اند و گرنه تبلیغات پاپ آپ اگر دست استفاده شود یکی از آگهی‌هایی است که کلیک بسیاری می‌گیرد و توجه خواننده را جلب می‌کند. قبول ندارید؟ الان با یک مثال به شما توضیح می‌دهم که آن‌ها چقدر می‌تواند مفید و جذاب باشد!

 تبلیغات پاپ آپ همیشه منفور نیست

فرض کنید که می‌خواهید درباره رپورتاژ اطلاعات کسب کنید و از نوشتن تا انتشار آن را یاد بگیرید. اول راه در گوگل سرچ می‌کنید «رپورتاژ اگهی چیست؟» و مقاله وبلاگ نوین به چشمتان می‌خورد. وارد مقاله می‌شوید و شروع به خواندن می‌کنید.

همانطور که اسکرول می‌کنید، ناگهان یک ماژول جداگانه روی صفحه باز می‌شود که کتاب رایگان رپورتاژ اگهی را به شما پیشنهاد می‌دهد که از چیستی تا نوشتن و انتشار رپورتاژ را به طور کامل به شما آموزش می‌دهد. مگر شما دنبال همین نبودید؟ حالا خیلی راحت کتاب رایگان را دانلود کرده و سر فرصت آن را مطالعه می‌کنید.

این می‌شود یک تبلیغ پاپ آپ به موقع که کاربر را از جستجوهای متوالی و خسته‌کننده که هر تکه‌اش را باید در وبسایتی بخواند بی‌نیاز می‌کند.

پس خوب بودن و مفید بودن  پاپ آپ بستگی به این دارد که شما در جای مناسب، با محتوای مناسب و مرتبط با صفحه‌ای که کاربر در آن حضور دارد، این تبلیغات را استفاده کنید.

این popup وبلاگ نوین است که در مقاله‌های دیجیتال مارکتینگ برای کاربر نمایش داده می‌شود.

برویم با انواع تبلیغات pop up آشنا شویم.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

پاپ آپ چیست

انواع تبلیغات پاپ آپ

چگونه در سایتم  پاپ آپ قرار دهم

در تبلیغات پاپ اپ چند نکته را رعایت کنید

پاپ آپ چه تاثیری روی سئو دارد؟

جمع‌بندی

عنوان : تبلیغات پاپ آپ چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 34

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تبلیغات پاپ آپ چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید