پاورپوینت بیش فروشی و فروش مکمل چیست

پاورپوینت بیش فروشی و فروش مکمل چیست

دسته بندی:

قیمت: 30000 تومان

تعداد نمایش: 136 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 دسامبر 2020

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بیش فروشی و فروش مکمل چیست

پاورپوینت بیش فروشی و فروش مکمل چیست شامل 23 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

بیش فروشی و فروش مکمل (up selling – cross selling) از رایج ترین روش های افزایش درآمد در فروش محصولات و خدمات است. همه ی ما با این پدیده مواجه شده ایم. حتی ممکن است خود فروشنده نداند که نام تکنیک مورد استفاده اش چیست، اما به هر حال آن را استفاده خواهد کرد.

برای مثال، ممکن است به یک مغازه ی بسیار قدیمی در یکی از محله های قدیمی شهرتان بروید، و از یک عطار سالخورده که تحصیلاتی در حد خواندن و نوشتن دارد، خاکشیر بخرید. به احتمال خیلی زیاد این فروشنده که هیچ گاه کتابی درباره اصول فروش نخوانده است، به شما خرید چهارتخمه را نیز پیشنهاد می دهد. در حقیقت، فروشنده ی مذکور سعی در فروش مکمل دارد.

اگر این عطار به شما بگوید که سه مدل خاکشیر دارد و گران ترین آنها بهترین آنهاست، یک تکنیک بیش فروشی را به کار گرفته است.

بیش فروشی (Upsell) چیست؟

بیش فروشی عملی است که به مشتریان پیشنهاد خرید کالایی بهتر از کالای مد نظرش را می دهد.

بیش فروشی (Upselling) یک تکنیک فروش است که با هدف ترغیب مشتریان به خرید نسخه گران قیمت تر، به روز تر یا با کیفیت تر از کالای انتخاب شده به منظور افزایش فروش کسب و کار انجام می شود. مشاغل تجارت الکترونیک اغلب در تلاش برای افزایش ارزش سفارش و به حداکثر رساندن سود، با تکنیک های بیش فروشی هستند.

فروش مکمل (Cross sell) چیست؟

اگر برای خرید رایانه جدید وارد یک فروشگاه لوازم الکترونیک شوید و فروشنده از شما سؤال کند که آیا می خواهید ماوس نیز تهیه کنید، این مثالی از فروش جانبی است. در دنیای دیجیتال، گزینه هایی که شما را به نوعی به برچسب “دیگر مشتریان این محصول را نیز خریداری کرده اند” سوق می دهد، به عنوان بخشی از تکنیک فروش مکمل طراحی شده اند.

مثال: فرض کنید شما خدمات طراحی وب ارائه می دهید. بسیاری از مشتری ها نمی دانند چگونه وب سایت خود را باز طراحی کنند یا برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنند، بنابراین شما می توانید این خدمات را در کنار خدمات طراحی وبسایت به عنوان فروش جانبی ارائه دهید.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

بیش فروشی (Upsell) چیست؟

فروش مکمل (Cross sell) چیست؟

کم فروشی (Down sell) چیست؟

تفاوت بیش فروشی و فروش مکمل چیست؟

چرا بیش فروشی و فروش مکمل مهم هستند؟

بهروش های up-selling و cross-selling

موفقیت در بیش فروشی و فروش مکمل با استفاده از نرم افزار CRM

عنوان : بیش فروشی و فروش مکمل چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 23

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بیش فروشی و فروش مکمل چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید