پاورپوینت بررسی نقش گیاه در ساختار و کیفیت فضا

پاورپوینت بررسی نقش گیاه در ساختار و کیفیت فضا

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 140 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بررسی نقش گیاه در ساختار و کیفیت فضا

پاورپوینت بررسی نقش گیاه در ساختار و کیفیت فضا  ppt در 55 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

نقش گیاهان در ایجاد، سازماندهی و کیفیت بخشیدن به فضا

می‌توان به فضاهای سبز موجود در شهرها اشاره کرد که نقش بسزایی در خلق منظر شهری متفاوت دارند.در میان عناصر طبیعی تاثیر‌گذار در منظر شهری، درختان به خاطر ساختار و بافت ویژه‌ای که دارند اهمیتی دو چندان پیدا می‌کنند. درختان نیز همانند بناها دارای ساختارهایی هستند که منجر به ایجاد یک سبک معماری گیاهی می‌گردند. متناسب با تغییر و تحول شهرها در دوره‌های مختلف، معیار‌های انتخاب در‌ختان نیز دستخوش تغییر شده است.

از سوی دیگر، اصولاً شهرها با یک نسبت بالایی از فضای باز روبرو هستند که هر کدام از آنها وضعیت فیزیکی خاصی را دارند. از جمله‌ی این فضاها، می‌توان به خیابان‌ها، میادین و فضاهای اطراف پارکینگ‌ها اشاره کرد که ملاک انتخاب درخت و پوشش گیاهی برای هر ‌کدام متفاوت است. در این زمینه معمار منظر شهری وظیفه انتخاب گیاهان مناسب و سازگار با محیط را بر عهده دارد.

 

عناصر تعریف فضا

همه ی اشیایی که در اطراف ما قرار دارند سه بعدی هستند. نقطه، سازنده ی همه ی فرم هاست. وقتی نقطه حرکت می کند، خط را به وجود می آورد که عنصری یک بعدی است.وقتی خط در جهتی غیر از امتداد خود حرکت می کند سطح بها وجود می آید که دو بعدی است و از جابه جایی صفحه، حجم سه بعدی ایجاد می شود. نقطه، خط، سطح و حجم، عناصر تشکیل دهنده ی فرم هستند.همه ی فرم های معماری در واقع سه بعدی اند و تمایز عناصر فوق فقط بستگی به تناسب طول و عرض و ارتفاع هر یک پیدا می کند.

 

 

مقدمه

نقش گیاهان در ایجاد، سازماندهی و کیفیت بخشیدن به فضا

فضا چیست؟

عناصر تعریف فضا

تصاویر ژرفای فضا

 چگالی فضا

 بازشوهای فضا

هم جواری و نفوذ فضاها

 هندسه برش های افقی و عمودی و فضاها

 

عنوان: پاورپوینت بررسی نقش گیاه در ساختار و کیفیت فضا

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 55 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت بررسی نقش گیاه در ساختار و کیفیت فضا

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید