پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه مرکزی فونیکس

پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه مرکزی فونیکس

دسته بندی:

قیمت: 29500 تومان

تعداد نمایش: 193 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

اورپوینت بررسی معماری کتابخانه مرکزی فونیکس

این فایل شامل بررسی معماری کتابخانه مرکزی فونیکس در قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل هتل بارین شمشک ، 31 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
معرفی معمار
معرفی پروژه
موقعیت
بررسی آتریوم
پلان طبقات
مقطع
و….

 

مختصری از متن:

کتابخانه مرکزی برتون بار ، ساختمان مرکزی کتابخانه عمومی فونیکس ، ساختمان نمادین شهر است که مکانهای متعددی دارد. این نام به احترام یک سیاستمدار محلی انتخاب شد که برای جمع آوری بودجه لازم برای ساخت آن بسیار تلاش کرد.

این کتابخانه در سال 1995 افتتاح شد و دارای جزئیات فوق مدرن برای عملکرد آن است. ساخت و سازه نوآوری در این طرح به وفور یافت می شود: سازه ای از سقف معلق ولتاژ در بالای ستون های ساختمان و دیواره های جانبی  قرار دارد.  و بنا به گونه ای طراحی شده که می تواند گرمای خورشید را کنترل کند.

نیاز به گسترش فعالیت های فرهنگی و ایجاد بستری در جهت تعاملات اجتماعی در شهر فونیکس در نیمه دهه نود میلادی افزایش یافت و پس از آن که شهر به مدت یک دهه به یکی از پرشتاب ترین شهرهای آمریکا در جهت رشد و توسعه تبدیل گشته بود، مسئولین شهر تصمیم گرفتن یک کتابخانه را در این شهر طراحی کند که نیازهای مردم را پاسخ دهد .از این رو می توان گفت؛ یکی از موفق ترین کارهای این دوره کتابخانه مرکزی فونیکس است که از لحاظ عملکردی با نیازهای موجود و از لحاظ اقلیمی با شرایط خاص ایالت آریزونا نظیر تابش شدید آفتاب و دمای 50 درجه تابستان کاملا تطابق دارد.

در مرکز کتابخانه آتریومی عظیم قرار دارد که ارتباط عمودی اصلی بنا در آن قرار گرفته است و ویلیام برودر از آن بعنوان دره کریستال نام برده است. سیستم شبکه ستون ها به نحوی است که امکان گسترش پروژه در آینده می باشد.

 

عنوان  : پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه مرکزی فونیکس

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 33

پیش نمایش تمام  صفحات پاورپوینت

پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه مرکزی فونیکس

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید