پاورپوینت بررسی طبیعت ، سازه ، معماری

پاورپوینت بررسی طبیعت ، سازه ، معماری

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 308 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بررسی طبیعت ، سازه ، معماری

پاورپوینت بررسی طبیعت ، سازه ، معماری ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

در این نوشتار طبیعت به عنوان بستر اصلی ایجاد اثر و نیز زمینه ای موثر در فرایند ایجاد الگوواره و شکل گیری اثر، مطالعه شده وامکان بهره گیری از راهبردهای آن در ایجاد و طراحی ساختار معماری همساز با سازه بررسی می گردد. از آنجا که در فرایند ایجاد اثرمعماری، طراحی همگن و همزمان سازه و معماری همواره نتیجه ای شگرف در طراحی یک اثر معماری داشته است، طراحان معماری و سازه در تلاش برای تجمیع ملاحظات معمارانه و سازه ای به روشها و ایده های متفاوتی دست یازیده اند که طبیعت منبعی ویژه برای ارائه ایده هایی کارآمد در این زمینه بوده است.

 

انسان طبیعت معماری

انسان طبیعت معماری انسان از بدو پیدایش تاکنون در طبیعت به کندوکاو مشغول است، در طبیعتی که همواره برای او ناشناخته و پر رمز و راز بوده است. زمانی او به تدریج از دل طبیعت واژه های تک+نو+لوژی را بیرون کشید و آنها را برای ترکیب درذهن خود پرواند و حاصل آن را طی قرن ها به زبان های مختلف باز گو کرد، روزی با یک کشف جدید حیرت دنیا را برانگیخت و روز دیگر با یک برخورد ناگهانی در افکار، اختراعی را آماده ی ثبت نمود طراحی داخلی ساختمان و به این ترتیب تکنولوژی پا گرفت. تکامل نه فقط از مغز انسان بلکه در پیش چشمان او از طبیعتی که خداوند در اختیارش گذاشته است میتراود. سال هاست که محققان در پی یافتن چنین ارتباطی هستند تا از طریق آن چگونگی شکل گرفتن سیستم های مختلف زندگی را ارزیابی کنند.

 

انواع الگو برداری از سازه های طبیعی در معماری

الگو برداری شکلی از طبیعت

الگو برداری استعاره ای از طبیعت

الگو برداری از قوانین طبیعت

 

فهرست

مقدمه

انسان طبیعت معماری

انواع الگو برداری از سازه های طبیعی در معماری

الگو برداری شکلی از طبیعت

الگو برداری استعاره ای از طبیعت

الگو برداری از قوانین طبیعت

اصول معماری سبز

انواع بامهای سبـــز

بام های سبز مواج

معماری سبز در کره جنوبی

عناصر طبیعت، سمبل های معماری

 

عنوان: پاورپوینت بررسی طبیعت ، سازه ، معماری

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت بررسی طبیعت ، سازه ، معماری 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید