پاورپوینت برج سی ان در تورنتو

پاورپوینت برج سی ان در تورنتو

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 165 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری برج سی ان در تورنتو

پاورپوینت معماری برج سی ان در تورنتو ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

آشنایی با برج سی ان در تورنتو

تورنتو بزرگترین شهر کانادا و مرکز اونتاریو یکی از متفاوت شهرهای این کشور است که برای هر سلیقه ای می تواند گزینه ی مناسبی باشد. در این شهر مسافران می توانند از موزه ها و گالری های مختلف گرفته تا برج معروف ‏CN Tower‏، جزیره های شهر و همچنین بسیاری دیگر از جاذبه ها نزدیک بهم که تنها با کمی قدم زدن می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم تا درباره ی برج سی ان در تونتو صحبت کنیم و این برج را به طور کلی خدمتتان معرفی نماییم. برج سی ان تورنتو یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های این شهر به شمار رفته و با تفریحاتی هیجان انگیز، سه رستوران عالی و مرکز خرید، برای هر فردی یک سرگرمی مناسب فراهم می‌کند.

 

 

برج سی ان تورنتو (کانادا)

طبقه شیشه‌ای (Glass Floor) یکی از محبوب‌ترین بخش‌های برج سی ان در میان مسافران تور کانادا است، جایی که تنها نگهدارنده آنها در ارتفاع چند صد متری بالاتر از سطح زمین، یک کفپوش شیشه‌ای است. اما نگران نباشید؛ می‌توانید بر روی این پنل‌های شیشه‌ای بالا و پایین هم بپرید. طبقه شیشه‌ای برج سی ان ساخته شده تا مقاوم باشد؛ این کفپوش می‌تواند وزن 35 گوزن شمالی را تحمل کند. آزمون‌های ایمنی و تحمل بار، هر سال در این طبقه انجام می‌شوند (البته بدون حضور گوزن‌های شمالی). این شیشه‌ها در واقع 5 برابر مقاوم‌تر از شیشه‌های تجاری تحمل‌کننده وزن ساخته شده‌اند و به مسافران تور تورنتو این فرصت بی‌نظیر را می‌دهند تا از منظره خارق‌العاده زیر پایشان، 113 طبقه بالاتر از سطح زمین لذت ببرند.

 

 

معماری برج سی ان تورنتو

رهبری تیم طراحی این برج را ادوارد آر بالدوین عهده دار بود. او دارای کارنامه درخشانی در طی دوره کاری خود می باشد و عضو انجمن و تشکل های متعــــدد فنی ازجمله عضویت در موسسه معماری سلطنتی کانادا است. برج سی ان تورنتو خصوصی بوده و توسط یک شرکت خصوصی اداره می شود.

شافت برج دارای ضخامت ۶۰ سانتیمتر بوده که به وسیله قالب لغزنده اجرا شده است بتن ریزی شبانه روزی بوده ودر هر روز حدوداً ۶متر ارتفاع بتن ریزی انجام شده است.با این سرعت ساخت وارتفاع زیاد احتمال انحراف سازه ای زیاد می باشد که برای ضمانت قائم بودن آن، متخصصین از وسایل اپتیـــکی دقیق استفاده نموده اند و برای دسترسی به یک امتداد شـــاقولی از یک استوانه فولادی یکصد کیلو گرمی که به یک کابل مقاوم آویزان است ودر مرکز شـــافت برروی ســـکو متصل شده استفاده می گردید.

 

 

فهرست

آشنایی با برج سی ان در تورنتو

تاریخچه

برج سی ان تورنتو (کانادا(

برج سی ان

معماری برج سی ان تورنتو

محتوای داخل برج سی ان تورنتو

بهترین رستوران های برج سی ان در تونتو

رستوران ۳۶۰

هورایزِنز

لو کافه

اج واک (EdgeWalk)، قدم زدن در ارتفاع ۳۵۶ متری

عکاسی و تماشای شهر تورنتو در ارتفاع ۳۴۲ متری

حقایق جالبی درباره برج سی ان در تورنتو

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری برج سی ان در تورنتو

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید