پاورپوینت بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست

پاورپوینت بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 86 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 22 فوریه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست

پاورپوینت بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

بازاریابی ربایشی، جاذبه‌ای یا درونگرا (Inbound Marketing) یک روش بسیار کارآمد و مقرون به صرفه‌ برای جذب مشتریان راغب و متناسب است. در این مطلب با تعریف بازاریابی ربایشی، تاریخچه، طرز کار، انواع، روش اجرا و مزایا و معایب آن آشنا خواهید شد.

یکی از مواردی که در هنگام تهیه برنامه بازاریابی برای وب‌سایت یا کسب‌وکارتان باید با آن کاملاً آشنایی داشته باشید، بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) است که با عناوین «بازاریابی جاذبه‌ای» و «بازاریابی ربایشی» نیز شناخته می‌شود؛ اما آیا دقیقاً می‌دانید که بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست (در این مطلب بیشتر از نام «ربایشی» استفاده می‌کنیم) و از چه روش‌هایی قابل اجرا است؟

اگر عبارت بازاریابی ربایشی کاملاً برایتان ناآشنا به نظر می‌رسد یا احساس می‌کنید که تسلط تمام و کمالی بر آن ندارید، مطالعه این مطلب برای آشنایی بیشتر شما با این ‌گونه مهم و مؤثر از بازاریابی، انواع آن و نقاط تمایزی که با سایر انواع بازاریابی دارد راهگشا خواهد بود.

اما پیش از هر چیز باید با تعریف بازاریابی ربایشی آشنا شویم.

 

بازاریابی ربایشی چیست؟

بازاریابی ربایشی، درونگرا یا جاذبه‌ای به هر نوعی از انواع مختلف بازاریابی اطلاق می‌شود که به‌جای تلاش در جهت جلب توجه مخاطب، به طور طبیعی (در هنگام نیاز مخاطب) باعث جذب وی به سمت شما (و خرید) می‌شود. به عبارت دیگر، در بازاریابی ربایشی به جای اینکه شما به سمت مشتری بروید، اقدامات و سیاست‌هایی را پیاده می‌کنید که نظر او به سمت شما جلب شود و خودش به سراغتان بیاید (نظر مشتری را به سمت خود جذب می‌کنید یا می‌رُبایید).

از جمله رایج‌ترین نمونه‌های بازاریابی ربایشی می‌توان به پست‌های وبلاگی، پادکست‌ها، خبرنامه‌های پرمحتوای ایمیلی، پست در شبکه‌های اجتماعی و ویدئوهای کاربردی و آموزنده اشاره کرد. در نقطه مقابل بازاریابی ربایشی یا درونگرا نوع دیگری از بازاریابی وجود دارد که با عنوان «بازاریابی برونگرا» (outbound marketing) شناخته می‌شود و از نمونه‌های رایج آن می‌توان پیام‌های بازرگانی تلویزیونی، تماس‌های سرد و ایمیل‌های تبلیغاتی را نام برد. با توجه به این نمونه‌ها باید تفاوت بین بازاریابی درونگرا و برونگرا برای شما واضح‌تر شده باشد.

بازاریابی ربایشی معمولاً چیزی است که مطلوب مصرف‌کننده بوده و چه بسا مصرف‌کننده به دنبال آن است؛ اما در سایر اقسام بازاریابی عمدتاً به تمایل یا اجازه مخاطب هدف توجه خاصی نمی‌شود. به همین دلیل از بازاریابی ربایشی با عنوان permission marketing یا بازاریابی اجازه‌ای نیز یاد می‌شود.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

بازاریابی ربایشی چیست؟

بازاریابی ربایشی از کجا پا به عرصه وجود گذاشت؟

تفاوت بین بازاریابی ربایشی و برونگرا چیست؟

بازاریابی ربایشی چگونه کار می‌کند؟

کدام روش‌های بازاریابی در گروه روش‌های بازاریابی ربایشی یا درونگرا قرار می‌گیرند؟

چگونه کار با بازاریابی ربایشی را آغاز کنیم؟

بازاریابی ربایشی چه مزایا و چه معایبی دارد؟

سخن پایانی

عنوان : بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 28

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید