پاورپوینت اینترنت چیست 

پاورپوینت اینترنت چیست 

دسته بندی:

قیمت: 30900 تومان

تعداد نمایش: 170 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت اینترنت چیست

پاورپوینت اینترنت چیست ppt در 45 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان کامپیوتر بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

اینترنت که گاهی اوقات با نام “نت” شناخته می‌شود یک سیستم ارتباطی جهانی بین سیستم‌های رایانه‌ای است. در حقیقت اینترنت یک گروه بزرگ از کامپیوترها در سراسر جهان (شبکه‌ای از شبکه‌ها) است که توسط راه‌های ارتباطی معینی با هم ارتباط برقرار می‌کنند. کاربران در اینترنت می‌توانند از طریق هر رایانه‌ای (گوشی، تبلت، گجت‌های هوشمند و…) در صورت داشتن مجوز، اطلاعاتی را از رایانه‌های دیگر دریافت کنند و گاهی اوقات مستقیماً با کاربران آن رایانه‌ها صحبت کنند.

 

تاریخچه‌ی اینترنت

طرح اینترنت توسط آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته (ARPA) دولت ایالات متحده در سال ۱۹۶۹ ساخته شد و برای اولین بار به عنوان ARPANet ارائه شد که در دسترس عموم قرار نداشت. هدف اصلی از پیشنهاد و ارائه این طرح ایجاد شبکه‌ای بود که به کاربران رایانه تحقیقاتی در یک دانشگاه امکان دهد با کامپیوترهای تحقیقاتی در دانشگاه‌های دیگر صحبت کنند.

یکی از مزایای طراحی ARPANet این بود که پیام‌ها در آن می‌توانستند در بیش از یک جهت مسیریابی شوند تا اگر بخش‌هایی از آن در صورت حمله‌ی نظامی یا فاجعه‌ای دیگر نابود شد، شبکه به کار خود ادامه دهد. به مرور و با گذشت زمان به دلیل کاربردهای فراوان آن، این طرح گسترش پیدا کرد تا امروزه اینترنت در دسترس صدها میلیون نفر در سراسر جهان قرار بگیرد.

 

نحوه‌ی اتصال به اینترنت

برای اتصال به اینترنت، باید به یک ارائه دهنده‌ی خدمات اینترنت (ISP) دسترسی داشته باشید، که به عنوان واسطه بین شما و اینترنت عمل می‌کند. اکثر آی‌اس‌پی‌ها از طریق کابل، DSL یا فیبر نوری دسترسی به اینترنت را فراهم می‌کنند. که در ایران توسط ارائه دهندگان سیستم‌های مخابراتی و اپراتورهای گوشی همراه فراهم و ارائه می‌شوند.

 

برخی از کاربردهای اینترنت

تقریباً هیچ کاری نیست که تمامی یا حداقل بخشی از آن را به صورت آنلاین نتوان انجام داد. اینترنت امکان یافتن سریع اطلاعات، برقراری ارتباط با مردم در سراسر جهان، مدیریت امور مالی، خرید از خانه، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و موارد دیگر را ممکن می‌سازد. در ادامه به بررسی برخی از این کاربردها که بیشترین استفاده در دنیای امروز را دارد خواهیم پرداخت.

 

 

فهرست

مقدمه

مفهوم اینترنت به زبان ساده

کلمه Internet به چه معناست؟

تاریخچه‌ی اینترنت

تفاوت بین شبکه جهانی وب و اینترنت

چه کسی اینترنت را اجرا می‌کند

دو مولفه‌ی اصلی اینترنت

پروتکل‌ها

سخت افزار

نحوه‌ی اتصال به اینترنت

روش‌های اتصال به اینترنت

برخی از کاربردهای اینترنت

یافتن اطلاعات بصورت آنلاین

موتورهای جستجو

پست الکترونیک

شبکه‌های اجتماعی

گپ و پیام فوری

تماشای فیلم و سریال

کارهای روزمره

حفظ امنیت در فضای اینترنت

تاثیر اجتماعی اینترنت

مزایای اینترنت

انجام کارهای بانکی و اداری، بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری

 

 

عنوان: پاورپوینت اینترنت چیست 

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 45 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت اینترنت چیست 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید