پاورپوینت انواع کولرها در ساختمان ها

پاورپوینت انواع کولرها در ساختمان ها

دسته بندی:

قیمت: 14900 تومان

تعداد نمایش: 92 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 ژانویه 2022

به روز رسانی در: 2 ژانویه 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع کولرها در ساختمان ها

پاورپوینت انواع کولرها در ساختمان ها ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

با شروع فصل گرما، بازار سیستم‌های سرمایشی داغ و داغ‌تر می‌شود. سیستم‌های سرمایشی انواع مختلفی دارند و انتخاب بهترین نوع از میان آن‌ها برای خانه شما به شرایط و عوامل مختلفی بستگی دارد. سیستم‌های سرمایشی از ساده‌ترین آن‌ها گرفته تا پیشرفته‌ترین، همگی دارای ویژگی‌ها و متعاقباً مزایا و معایب خاص خود هستند.

 

 

کولر آبی

بدون هیچ شک و شبهه‌ای کولر‌های آبی را در بسیاری از مناطق کشورمان می‌توان محبوب‌ترین سیستم سرمایشی در نظر گرفت اما در مورد اینکه بتوان آن را بهترین در نظر گرفت بستگی به اولویت‌های شما به عنوان کاربر دارد. در زیر به مزایا و معایب این کولرهای پرداخته شده است.

 

 

معایب کولر گازی

بر خلاف کولر آبی، امکان استفاده از یک سیستم کولر گازی در بخش‌های مختلف خانه وجود ندارد و صرفاً در پذیرایی نصب می‌شوند. به همین دلیل بسیاری در کنار کولرگازی از کولر آبی نیز استفاده می‌کنند.

مصرف بالای انرژی برق از مهم‌ترین نقاط ضعفی است که در مورد کولر‌های گازی به ویژه مدل‌های قدیمی‌تر مطرح است.

 

 

فن کویل

فن کویل یکی دیگر از سیستم‌های سرمایشی پرکاربرد در خانه‌ها است و از بسیاری جنبه‌ها می‌توان آن را جزء بهترین گزینه به شمار آورد. فن کویل‌ها بر خلاف کولرهای آبی و گازی و سایر سیستم‌های سرمایشی فاقد بخش خارجی بوده و در کل یک سیستم یکپارچه است. سقفی تو کار و روکار، دیواری، زمینی و کانالی از انواع فن کویل‌ها به شمار می‌روند.

 

 

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت‌ها یکی از پر کاربردترین و بهترین سیستم‌های سرمایشی برای ساختمان‌های بزرگ اداری و تجاری به شمار می‌روند اما استفاده از آن‌ها در ساختمان‌ها و مجتمع‌های بزرگ مسکونی هم دیده می‌شود. یونیت مرکزی هوای خنک تولید شده را از طریق کانال به بخش‌های مختلف ساختمان و خانه انتقال می‌دهد.

 

 

فهرست

مقدمه

کانال هوا چیست؟

کانال کشی کولر

مراحل کانال کشی کولر

نکته مهم در کانال کشی کولر

انتخاب صحیح

انواع سیستم‌های سرمایشی

سیستم سرمایشی مرکزی

کولر آبی

کولر گازی

اجزاء الکتریکی تشکیل دهنده کولر گازی

فن کویل

سیستم سرمایشی وی ار اف

چیلر

داکت اسپلیت

 

 

عنوان: پاورپوینت انواع کولرها در ساختمان ها

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید