پاورپوینت انواع پذیرایی در ساختمان

پاورپوینت انواع پذیرایی در ساختمان

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 292 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع پذیرایی در ساختمان

پاورپوینت انواع پذیرایی در ساختمان ppt در 46 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

هال و پذیرایی رایج ترین کلماتی هستند که در فرهنگ ما برای اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرند. اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین قسمت ها در هر خانه ای بوده و از آن جایی که برای هم نشینی با اعضای خانواده و مهمانان مورد استفاده قرار می گیرد، توجه به چگونگی طراحی دکوراسیون داخلی آن حائز اهمیت می باشد.

 

 

دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ

بدون شک طراحی فضای بزرگ نسبت به فضای کوچک آسان تر بوده و امکان استفاده از انواع ایده پردازی ها در آن وجود دارد. آن چه که در طراحی اتاق پذیرایی بزرگ باید به یاد داشته باشید، حفظ انسجام در فضای اتاق می باشد. انتخاب رنگ هایی که در کنار یکدیگر تطبیق پذیری مناسبی ایجاد می کنند، می تواند در ایجاد انسجام در اتاق نشیمن به شما کمک کند.

 

 

دکوراسیون هال و پذیرایی مستطیلی

ایجاد فضایی دنج در طراحی دکوراسیون هال و پذیرایی مستطیلی شکل، حائز اهمیت می باشد. نکته مهم در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی مستطیلی شکل، نحوه چیدمان اتاق پذیرایی می باشد. چیدمان باید به گونه ای باشد که مانع از رفت و آمد افراد در آن نشود.

 

 

رنگ اتاق پذیرایی

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی، انتخاب رنگ می باشد. انتخاب رنگ امری سلیقه ای می باشد. اما در این میان توجه به یک سری موارد می تواند در انتخاب بهتر به شما کمک کند. نکته اول که در هنگام انتخاب رنگ باید به یاد داشته باشید، ابعاد اتاق پذیرایی می باشد. بهتر است در طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن کوچک از رنگ های روشن استفاده نمایید. این کار می تواند به بزرگ تر نشان دادن فضای اتاق به شما کمک کند.

 

 

نورپردازی اتاق پذیرایی

یکی از اصول اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده از نورپردازی می باشد. در جهت ایجاد نورپردازی مناسب، استفاده از وسایل روشنایی مناسب از نکات قابل توجهی است که باید به آن توجه داشته باشید.

در این زمینه لوستر، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. انتخاب لوستر برای پذیرایی باید با توجه به سبک طراحی این فضا صورت پذیرد.

 

 

فهرست

مقدمه

دکوراسیون پذیرایی مدرن و شیک

دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ

دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک

دکوراسیون هال و پذیرایی مستطیلی

چیدمان اتاق پذیرایی

رنگ اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

پرده اتاق پذیرایی

مدل پرده های جدید پذیرایی

طراحی دیوار اتاق پذیرایی

استفاده از کناف سقف در اتاق پذیرایی

نورپردازی اتاق پذیرایی

کفپوش اتاق پذیرایی

جدیدترین مدل سرامیک کف پذیرایی

 

 

عنوان: پاورپوینت انواع پذیرایی در ساختمان ها

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 46 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید